کد خبر: ۵۱۲۸۴۷
زمان انتشار: ۱۲:۰۶     ۰۶ شهريور ۱۴۰۱
تداخل پخش دقایق آخر بازی پرسپولیس و صنعت نفت با ست اول بازی حساس والیبال ایران و هلند به دغدغه علاقه‌مندان به این دو رشته تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، چهارشنبه شب والیبال ایران در یک بازی بسیار حساس که می‌تواند برای صدرنشینی و صعود از مرحله گروهی مسابقات قهرمانی جهان از اهمیت بالایی برخوردار باشد به مصاف هلند خواهد رفت.

در همین روز پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی میزبان صنعت نفت آبادان است. این بازی ابتدا قرار بود ساعت ۱۹:۳۰ برگزار شود اما به دلیل تداخل با بازی والیبال که ساعت ۲۰ به وقت ایران شروع می‌شود یک ساعت زودتر برگزار خواهد شد.

اما در این شرایط هم طبیعی است که دقایق انتهایی نیمه دوم بازی پرسپولیس با ست اول مسابقه والیبال ایران و هلند تداخل خواهد داشت و این موضوع به دغدغه علاقه‌مندان به فوتبال و والیبال تبدیل شده است.

باید دید با توجه به اینکه بازی والیبال رویدادی ملی در یکی از مهمترین تورنمنت‌های جهانی است برای عدم تداخل با بازی پرسپولیس و صنعت نفت که آن هم بینندگان میلیونی دارد این مسابقه فوتبال نیم ساعت دیگر هم زودتر برگزار خواهد شد یا خیر.

با توجه به حساسیت هر دو مسابقه انتظار می رود که دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان نیم ساعت زودتر برگزار شود تا مشکلی در پخش هر دو بازی وجود نداشته باشد. از طرفی نیم ساعت زودتر برگزار شدن بازی فوتبال نه تنها مشکلی را به وجود نخواهد آورد بلکه کمک خواهد کرد که علاقه مندان به هر دو رشته و طرفداران مشترک والیبال و فوتبال بدون دغدغه هر دو مسابقه را تماشا کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها