کد خبر: ۵۱۳۲۸۰
زمان انتشار: ۱۳:۲۳     ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
صالحی دارانی در گفتگو با خبرگزاری بسیج:
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها مجلس شورای اسلامی گفت: اجتماع بزرگ اربعین خاری بر چشم دشمنان اسلام است.

به گزارش پایگاه 598، سید محمد صالحی دارانی در گفتگو با خبرگزاری بسیج، در آستانه اربعین حسینی، اجتماع بزرگ اربعین حسینی را بیرق برافراشته ولایت مداری و استکبارستیزی در جهان اسلام برشمرد و گفت: این اجتماع، در کنار جنبه‌های معنوی و فرهنگی، از بُعد سیاسی برجسته‌ای برخوردار است.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها "اربعین حسینی"، را آیینه خروش قلوب حسینی در مسیر کربلا برشمرد و اضافه کرد: هر انسان آزاده‌ای با هر نوع زبان و مذهب در این اجتماع بزرگ ندای " لبیک یا حسین (ع) " را سر می‌دهد.

صالحی دارانی با اشاره به اینکه اجتماع اربعین حسینی، ید واحده آزادی خواهان، محبان سیدالشهدا (ع) و شیعیان در عالم است، بر اتصال این اجتماع عظیم به عنوان سیل خروشان محبین اهل بیت (ع) در روز اربعین به اقیانوس کربلا تأکید کرد و افزود: اجتماع عظیم اربعین، یک گنجینه ارزشمند با محتوای عمیق فرهنگی است.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها با بیان اینکه اجتماع اربعین حسینی، تصویری در قاب توجهات استکبار در امتداد سیاست‌های ضد اسلامی مستکبرین عالم است، اضافه کرد: بی شک اجتماع بزرگ اربعین، نیز خاری بر چشمان دشمنان اسلام است.

صالحی دارانی اظهار داشت: مکتب عاشورا، امروز جهانی شده است و اجتماع بزرگ اربعین، یکی از منظومه های مهم در مدار جهانی قیام امام حسین (ع) است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها