کد خبر: ۵۱۵۹۷۴
زمان انتشار: ۱۱:۴۵     ۳۰ مهر ۱۴۰۱
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از برگزاری دور برگشت بازیهای لیگ برتر فوتبال در مجموعه ورزشی تختی خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، علی جوادی درباره برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در هفته تربیت بدنی، اظهار کرد: در این هفته ۲۵۹۰ برنامه داریم که از این تعداد، ۱۴۲۰ برنامه قهرمانی، ۱۱۲۰ همگانی و ۵۰ برنامه فرهنگی است و ۸ پروژه عمرانی نیز افتتاح می‌شود. البته طی ۶ ماهی که مدیریت اداره کل را برعهده گرفتم، حدود ۱۴۰ پروژه به صورت نیمه کاره رها شده بود که سعی کردیم ۱۲ پروژه را به بهره‌برداری برسانیم و افتتاح کنیم.

وی از قهرمانی استان تهران در سومین المپیاد استعدادهای برتر سراسر کشور خبر داد و گفت: با وجود این که هنوز المپیاد استعدادهای برتر در کشور به پایان نرسیده، اما استان تهران که در ۲۶ رشته ورزشی در این المپیاد حضور دارد تا این لحظه توانسته قهرمانی خود را مسجل کند.

جوادی در پاسخ به این پرسش که آیا برنامه‌ای برای رها نشدن استعدادهای برتر استان تهران دارید یا خیر؟ افزود: افرادی که در این المپیاد به عنوان نفرات برتر شناسایی شده‌اند در فرایند قهرمان سازی قرار می‌گیرند و به منظور رشد و سرمایه‌گذاری روی آنها در اختیار فدراسیونهای مربوط گذاشته خواهند شد تا در آینده به تیم‌های ملی تزریق شوند، البته در همین المپیاد استعدادهایی نیز وجود داشتند که در رشته تیروکمان به تیم ملی دعوت شدند، در حقیقت هیچ منعی برای حضور استعدادهای برتر در تیم‌های ملی وجود ندارد، استان تهران نیز تا جایی که امکان داشته باشد از این استعدادها حمایت خواهد کرد تا رها نشوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران همچنین از برگزاری مراسم تجلیل از مدال‌آوران سومین المپیاد استعدادهای برتر و بازیهای کشورهای اسلامی خبر داد و گفت: با حمایت هیات‌های استانی و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و در جهت ایجاد انگیزه سعی داریم بعد از پایان المپیاد طی مراسمی از مدال آوران بازیهای کشورهای اسلامی و سومین المپیاد استعدادهای برتر این استان تجلیل به عمل آوریم.

وی پیرامون این پرسش که آیا در برگزاری المپیاد با مشکلات اعتباری نیز مواجه بودید یا خیر؟ خاطرنشان کرد: بخش زیادی از اعتبارات برگزاری المپیاد توسط وزارت ورزش و اداره کل استان تهران تامین شد و تنها در بحث هزینه‌های جاری المپیاد دچار مشکل بودیم که امیدوارم در این زمینه نیز وزارت ورزش حمایت لازم را از ما داشته باشد.

جوادی یکی از مهم‌ترین پروژه های استان تهران را بازسازی مجموعه ورزشی تختی عنوان کرد و افزود: بازسازی و احیای زمین چمن طبیعی و سایر بخش های این مجموعه تا به امروز حدود ۲۰ میلیارد هزینه به دنبال داشته که البته زمین چمن تختی تا ۳ ماه آینده آماده بهره‌برداری است، به طوری که میزبان تیم‌های تهرانی بعد از جام جهانی و در دور برگشت بازیهای لیگ برتر فوتبال خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران پیرامون این پرسش که تصور می‌کنید بازسازی کامل این مجموعه در چه بازه زمانی انجام شود، خاطرنشان کرد: تلاش بر این است که در یک بازه زمانی ۳ ساله مجموعه تختی را بازسازی و به بهره‌برداری برسانیم، البته اجرای طرح جامع تختی بیش از هزار میلیارد اعتبار نیاز دارد که امیدوارم شرایط تامین آن فراهم شود.

وی در پایان گفت: از حمایت‌های وزیر ورزش و سایر عوامل اجرایی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران که طی ۶ ماه اخیر پیگیر موفقیت‌ها و رشد این اداره کل بودند، تشکر می‌کنم. اگر امروز موفقیتی در استان تهران حاصل شده و در بین تمام دستگاه‌های اجرایی توانستیم برتری خود را ثابت کنیم در وهله‌ی اول به خاطر حمایت‌های وزیر ورزش و جوانان، استاندار تهران، سازمان برنامه و بودجه استان و سپس تلاش شبانه‌روزی سایر عوامل اجرایی اداره کل بوده که نقش موثری در پیشبرد اهداف تعیین شده استان تهران داشتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها