کد خبر: ۵۱۷۳۶۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۷     ۲۶ آبان ۱۴۰۱
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛
کاپیتان تیم ملی کره جنوبی گفت: اگر محافظ صورتم بشکند، به این معنا خواهد بود که اتفاقی برای صورتم افتاده است. بنابراین امیدوارم که به آن مرحله نرسد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی، سون هیونگ مین پس از نخستین تمرین خود با محافظ صورت در قطر، ناظهار داشت: در ابتدا تعجب کردم که محافظ صورت چقدر راحت است اما شرایط آب و هوایی قطر کمی با انگلیس تفاوت دارد و گرم‌تر است. امروز خیلی عرق کردم.  

کاپیتان تیم ملی کره جنوبی گفت: به اندازه کافی محافظ صورت به دوحه آوردم تا بتوانم محافظ‌های مختلف را امتحان کنم و تصمیم بگیرم که کدام یک برای من مناسب‌تر است.

وی ادامه داد: این محافظ‌های صورت از کربن و واقعا سبک هستند و احتمالا شکسته نمی شوند. اگر یک محافظ صورت شکسته شود، به این معنا خواهد بود که اتفاقی برای صورتم افتاده است. بنابراین امیدوارم که به آن مرحله نرسد.

سون یادآور شد: همه کسانی که به جام جهانی می‌آیند می‌خواهند خوب بازی کنند، اما بیشتر از آن چیزی که فکر می‌کنند باید تلاش کنند. اگر بخواهم واقع‌بین باشم باید بگویم که آمادگی برای مسابقات مهم‌تر از داشتن میل به بازی خوب است. من نمی‌توانم آینده را پیش‌بینی کنم اما می‌خواهم با استفاده از آخرین انرژی که دارم، این جام جهانی را به یک جام جهانی ویژه تبدیل کنم.

ستاره تاتنهام هاتسپر در چهارم نوامبر برای ترمیم شکستگی‌های اطراف چشم چپ خود تحت عمل جراحی قرار گرفت. آسیبی که در برخورد با حریف در جریان بازی لیگ قهرمانان اروپا دچار آن شد. تنها چند روز بعد، سون در صفحه اجتماعی خود اعلام کرد که برای بازی در جام جهانی با محافظ صورت آماده است.

او در تمرین روز گذشته  در مرکز آموزشی ال اگلا در دوحه محافظ سیاه رنگ کربنی به سبک «زورو» به همراه داشت که شماره پیراهنش «۷» در سمت چپ با رنگ سفید نوشته شده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها