کد خبر: ۵۱۸۲۶۶
زمان انتشار: ۱۳:۱۳     ۱۴ آذر ۱۴۰۱
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛
مهاجم تیم ملی فوتبال انگلیس با ابراز خوشحالی از گلزنی در برابر سنگال گفت: خوشحالم در این دوره موفق به گلزنی شدم بعد از این تمام تمرکزم بر روی دیدار با فرانسه در یک‌چهارم نهایی جام جهانی است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، تیم ملی فوتبال انگلیس شب گذشته در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر موفق شد سنگال قهرمان آفریقا را با سه گل شکست دهد. یکی از گل‌های این دیدار توسط هری کین مهاجم تیم تاتنهام به ثمر رسید. کین در سه بازی مرحله گروهی نتوانسته بود برای سه‌شیر موفق ظاهر شود و در گلزنی ناکام بود.

هری‌ کین پس از پایان این بازی اظهار کرد: خوشبختانه توانستم در این دوره از جام جهانی هم گلزنی کنم. توپ خوبی را از بازیکنان تیم انگلیس گرفتم و توانستم آن را به گل تبدیل کنم. وظیفه من گلزنی است و از این اتفاق نیز خوشحال هستم.

مهاجم تیم ملی فوتبال انگلیس با اشاره به صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی افزود: دیدارهای حذفی همیشه سخت است و در برخی مواقع شگفتی در آن رقم می‌خورد. البته هیچ دیداری در جام جهانی آسان نیست. انگلیس خط دفاعی خوبی دارد و ما برای سومین بازی پیاپی دروازه خود را بسته نگه داشتیم.

آقای گل جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در خصوص رویارویی با فرانسه گفت: دیدار با فرانسه یک مبارزه است. خوشبختانه ما هم تیم باکیفیتی هستیم و هم بازیکنان بااستعداد بسیار خوب و باتجربه خوبی داریم.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و انگلیس در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی روز شنبه ۱۹ آذر برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها