کد خبر: ۵۳۴۴۱۲
زمان انتشار: ۱۲:۵۷     ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با اشاره طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی گفت: این طرح از ۱۷ بهمن آغاز شده است و به مدت سه ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری 598، بهروز رحیم‌زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مبلغ ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال به ازای هر فرد برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی در قالب طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی شارژ شده است.

وی افزود: بر اساس این طرح مبلغ فوق به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است تا افراد واجد شرایط تا سه ماه آینده می‌توانند در با مراجعه با فروشگاه‌های مجاز نسبت به انجام خرید اقدام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل تاکید کرد: طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی سه ماهه است و کارت‌های سرپرستان خانوار بر اساس آن در تاریخ هفدهم هر ماه شارژ خواهد شد.

وی عنوان کرد: پس از اعلان اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی تصور اینکه طرح محدود به ۱۷ بهمن و یا دهه فجر است، موجب بروز ازدحام در برابر برخی فروشگاه‌ها و سردرگمی برخی شهروندان شده است که انتظار می‌رود سرپرستان خانوار بدون نگرانی و در زمانی مناسب نسبت به خرید کالاهای اساسی مورد نیاز خود اقدام کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها