کد خبر: ۵۳۴۶۱
زمان انتشار: ۱۹:۲۱     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
فرمانده انتظامی چابهار گفت: قاتلی که به علت مصرف قرص‌های روانگردان خواهرش را به قتل رساند به دست قانون سپرده شد.

پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، اسماعیل واعظی درباره این جنایت خانوادگی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد قتل در یکی از مجتمع‌های مسکونی شهرستان چابهار، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل مراجعه کردند.

وی افزود: ماموران در محل با جسد غرق به خون خانمی مواجه شدند که آثار اصابت چندین ضربه چاقو بر بدن وی مشهود بود و شوهر مقتوله و فرزندش نیز به شدت مجروح و حال آنها وخیم است و برادر مقتول نیز زخمی و بیهوش ‌روی زمین افتاده است.

فرمانده انتظامی چابهار ادامه داد: ماموران اقدامات خود را در این زمینه آغاز و با تحقیقات میدانی پی بردند برادر مقتوله پس از قتل خواهر خود و مجروح کردن شوهر خواهر و خواهرزاده‌اش اقدام به خودزنی کرده است لذا تحقیقات خود را از متهم پس از بهبودی نسبی از وی آغاز کردند.

واعظی بیان کرد: قاتل ابتدا منکر هر گونه قتلی شد ولی وقتی در برابر ادله پلیس قرار گرفت، لب به اعتراف گشود و در خصوص نحوه ارتکاب قتل گفت که شب ارتکاب جنایت تعداد زیادی قرص روانگردان استفاده کردم و وقتی به منزل خواهرم رفتم دچار عصبانیت شدم و از آشپزخانه دو قبضه چاقو را برداشته به اتاق خواب رفته و چندین ضربه به خواهرم زد.

وی گفت: قاتل در ادامه افزود: پس از قتل خواهرم چند ضربه نیز به دامادم زدم که در این هنگام خواهرزاده‌ام بیدار شد، او که به شدت ترسیده بود و گریه می‌کرد برای ساکت کردنش با چاقو به او زدم که در این هنگام دامادم چاقو را به زور از من گرفت و من دوباره به آشپزخانه رفته و چاقوی دیگری آوردم ولی این بار هم دامادم چاقو را از من گرفت و مرا به سمتی پرت کرد و دیگر از هوش رفتم تا اینکه خود را در بیمارستان دیدم.

فرمانده انتظامی چابهار افزود: متهم پس از اعتراف صریح به قتل با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها