کد خبر: ۵۳۶۲۶۷
زمان انتشار: ۱۴:۴۰     ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
عضو شورای معاونان سازمان ملی استاندارد اعلام کرد: با تلاش صنعتگران داخلی اکنون شاهد رشد کیفی و رقابت لوازم خانگی ایرانی در بازارهای جهانی هستیم .

به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه تحلیلی خبری 598؛ محمد آئینی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از یکی از شرکت های بزرگ تولید لوازم خانگی در استان البرز افزود: هرچند تاکنون گام های بلندی برای ورود کالاهای ایرانی به بازارهای جهانی برداشته شده اما باید با نوآوری و ارتقای بیشتر کیفیت ، جای پای این محصولات در بازارهای جهان محکم تر و گسترده تر شود.

وی ادامه داد: با دقت در شعارهای نوروزی رهبر معظم انقلاب می توان دریافت که اقتصاد، تولید ایرانی، حمایت از صنعت و افزایش کیفیت محصولات داخلی برای معظم له اهمیت فراوان داشته و بر این موضوع تاکید دارند.

عضوشورای معاونان سازمان ملی استاندارد ایران گفت: امسال که به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است همه باید از تولید محصولات با کیفیت داخلی حمایت کنند.

رقابت لوازم خانگی ایرانی در بازارهای جهانی

آئینی اظهار کرد: در زمان حاضر با رشد کیفی لوازم خانگی ایرانی، این محصولات قابل رقابت در عرصه جهانی بوده و باید نام و برند ایران در تمام بازارهای خاورمیانه، آسیا و اقیانوسیه،اروپا و دیگرکشورهای دنیا بیش از پیش بدرخشد.

وی گفت : با اهتمام دولت سیزدهم و ریاست سازمان ملی استاندارد، عضویت کشورمان پس از سه دهه در اتحادیه تائید مجوزهای بین‌المللی آسیا و اقیانوسیه زمینه‌ ورود ایران به بازارهای جهانی و تجارت با دنیا فراهم شده است.

استان البرز دارای سه هزارو۷۶۰ واحد تولیدی و صنعتی است که ۵۰۰ واحدآنها شاخص و صادره کننده هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها