کد خبر: ۵۳۶۲۷۲
زمان انتشار: ۱۵:۱۰     ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
مربی جدید تراکتور تبریز در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن اصفهان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی حضور یافت و درباره شرایط سرخ‌پوشان تبریزی توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش سرویس ورزشی پایگاه تحلیلی خبری 598 : تراکتور تبریز در یکی از 8 مسابقه مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبا سرویس ورزشی پایگاه تحلیلی خبریل ایران باید فردا (جمعه) از ساعت 18:30 در ورزشگاه یادگر امام تبریز به مصاف ذوب‌آهن اصفهان برود. سرخ‌پوشان تبریزی که در 4 بازی اخیرشان در لیگ برتر ناکام در کسب پیروزی بوده‌اند، حالا به دنبال شکست دادن ذوب‌آهن هستند تا بتوانند در جام حذفی به جمع 8 تیم برتر برسند و وجه تمایز این مسابقه، تغییر و تحولات انجام شده در کادرفنی تراکتوری‌ها است.

سرخ‌پوشان تبریزی که در دیدار قبلی با سرمربیگری محمد نصرتی برابر نساجی مازندران به میدان رفتند و شکست خوردند، حالا باید فردا (جمعه) با هدایت حمید مطهری برابر ذوب‌آهن به میدان بروند و مطهری در حالی به عنوان سرمربی موقت انتخاب شده که رایزنی‌ها برای استخدام یحیی گل‌محمدی ادامه دارد و مدیران تراکتور امیدوارند بتوانند با او همکاری کنند. حمید مطهری که روز گذشته مراسم معارفه‌اش انجام شد، ظهر امروز (پنجشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار ذوب‌آهن اصفهان حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

هواداران مثل همیشه یار ۱۲ تیم‌شان باشند

مطهری درباره پذیرش پیشنهاد تراکتور و آخرین وضعیت این تیم توضیح داد: «قبل از هر چیز جا دارد بگویم خوشحالم که به عنوان مسئول فنی در خدمت تیم بزرگ تراکتور با هواداران محترم و پرشورش هستم و دوست دارم مثل همیشه یار ۱۲ تیم‌شان باشند. این یک استارت دوباره است و راه میان‌بری که می‌توانیم جام کسب کنیم‌. تراکتور همیشه در جام حذفی مدعی بوده است و دوست دارم هواداران مثل همیشه تیم‌شان را حمایت کنند. تشکر می‌کنم و خسته نباشید می‌گویم به خمس و همکاران محترمشان و برای ایشان و همکارانشان آرزوی موفقیت دارم».

بازیکنان خیلی امیدوارم کردند

حمید مطهری در واکنش به وضعیت آمادگی بازیکنان تراکتور گفت: «از دیروز به تیم اصافه شدم و اولین جلسه تمرینی فراتر از انتظارم بود و بازیکنان خیلی امیدوارم کردند. بازیکنان توانمندی‌اند و باید این را در چمن سبز نشان دهند و با جنگندگی و نتیجه خوب باید هوادار را راضی کنند. بازی‌ها را رصد کردم و امروز هم جلسه آخر آنالیز را برگزار خواهیم کرد. بازیکنان باید خودشان را از هر لحاظ برای بازی آماده کنند. بازیکنان تراکتور باید سرشان را برای تیم پرطرفدار تراکتور بدهند».

شناخت خیلی خوبی از بازیکنان تراکتور دارم

سرمربی موقت تراکتور با اشاره به اینکه در تیم ملی عملکرد بازیکنان را زیرنظر داشته، گفت: «مربی تیم ملی بودم. بنابراین تمام تیم‌ها را خوب رصد می‌کردم. شناخت خیلی خوبی دارم ولی باید این شناخت بهتر شود و این شناخت به خاطر پست قبلی‌ام بوده است. با برنامه کارمان را پیش می‌بریم تا نتایج درخور نام تراکتور باشند». مطهری در واکنش به انتخاب او به عنوان سرمربی موقت تراکتور در روز تولدش توضیح داد: «به ریاضیات و محاسبات علاقه دارم و اینکه در چنین روزی این اتفاق بیفتد، اتفاق خوبی بوده است. در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم».

باید ببریم که دل هواداران را شاد کنیم

مطهری در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت تراکتور و احتمال انتخاب یحیی گل‌محمدی، توضیح داد: «همه به دنبال موفقیت تراکتور هستیم. من به عقب نگاه نمی‌کنم و نگاهم روبه‌جلو است. امیدوارم بهترین اتفاق برایمان بیفتد. باید ببریم که دل هواداران را شاد کنیم. امیدوارم اتفاقات خوبی رقم بخورد و اگر اجازه بدهید، بیشتر درباره این مسئله صحبت نکنم. تمام تیم‌ها یکسری مشکلات و آیتم‌های مثبت و منفی دارند. مشکلات تیم را خودمان می‌دانیم و سعی می‌کنیم با مشاهده تمرینات، مشکلات را برطرف کنیم تا تیم در اسرع وقت به تیم خوبی تبدیل شود».

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها