کد خبر: ۵۸۶۹۱
زمان انتشار: ۱۱:۴۲     ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
نامه سرگشاده انجمن مستقل دانشگاه تهران به هاشمی رفسنجانی
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران با صدور نامه‌ای سرگشاده به آیت الله هاشمی رفسنجانی از مواضع اخیر وی در خصوص رابطه با آمریکا و بیداری‌ اسلامی انتقاد کرد.

فارس، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران با صدور نامه‌ای سرگشاده به آیت الله هاشمی رفسنجانی از مواضع اخیر وی در خصوص رابطه با آمریکا و بیداری اسلامی انتقاد کرد.

این گروه از دانشجویان در نامه خود تاکید کرده‌اند:" به خاطر اظهارات تاسف برانگیز و دنیا طلبانه شما در مورد رابطه با آمریکا بر خود واجب دانستیم چنین نامه‌ای رابه شما بنویسیم ."

در بخش دیگری از این نامه آمده است: "آیا اگر حتی یک نفر از نزدیکان درجه سه شما هم در هواپیمای مسافربری‌ای که توسط نیروی دریایی ارتش آمریکا بدون هیچ دلیلی و تنها به خاطر ایرانی بودن مورد اصابت قرار گرفت و جان خود را ازدست می‌داد، باز هم به خود اجازه می‌دادید که از رابطه با آمریکا سخن به میان آورید؟ آمریکائی که نه تنها به خاطر انجام این رذالت معذرت خواهی نکرد بلکه از این کار حمایت هم  کرد! ذکر همین یک نکته از هزاران درمورد اعمال خبیثانه آمریکا کافی است تا هر فردی با ماهیت این استکبار کثیف آشنا شود.حال شما چگونه به خود اجازه می‌دهید که در این روزها که هژمونی آمریکا روبه افول است از برقراری رابطه با آمریکا دم بزنید؟ "

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران در نامه خود آورده است:‌"چرا در حالی که حتی آمریکا هم به این نکته اذعان دارد که انقلابیون کشورهای منطقه در پی اسلام هستند و برای حاکم شدن و جاری شدن احکام اسلام در کشورشان قیام کرده‌اند، شما اصرار دارید که از این بیداری اسلامی با عنوان بهار عربی یاد کنید؟ کلمه‌ای که بر حسب اتفاق سران کشو‌های غربی هم بر روی آن تکیه می‌کنند و به آن اصرار می‌ورزند!"

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محمود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۰ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
۶
۳
عزیزان دانشجو باتشکر ازاقدام شما متاسفانه این واقعیت تلخی است که همه دلسوزان انقلاب میدانند که اقای هاشمی دیگر ان هاشمی زیرک باتدبیر و... نیست حالا دلیلش بماند .خدا عاقبت همه ما راختم به خیر کند.
یاعلی
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۳ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۱
۴
۰
"پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت شما نرسد" امام خمینی
با آل علی هرکه در افتاد برافتاد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها