کد خبر: ۶۵۹۶۷
زمان انتشار: ۲۰:۰۵     ۱۸ تير ۱۳۹۱
در ادامه تمرین تاکتیکی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)، وضعیت آماده باش به کلیه یگان‌های پدافند هوایی مستقر در محدوده منطقه تمرین تاکتیکی اعلام شد.
فارس، با گزارش منابع اطلاعاتی فاشا و شبکه دیده‌بانی بصری قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران از افزایش پروازهای آموزشی، رهگیری و سوخت گیری هوایی و شلیک‌های هوا به زمین نیروهای کشور نارنجی- دشمن، وضعیت آماده باش به کلیه یگان‌های پدافند هوایی مستقر در محدوده منطقه تمرین تاکتیکی اعلام شد.

وضعیت آماده باش در حالی به کلیه یگان‌های پدافند هوایی مستقر در محدوده منطقه تمرین تاکتیکی اعلام شد که نیروهای کشور نارنجی و متحدانش در پی اجماع جهانی به منظور عملیات نظامی علیه کشورمان در رسانه‌ها هستند و در چند روز اخیر پروازهای هوایی خود را افزایش داده‌اند.

امیر شاهرخ شهرام سخنگوی این تمرین تاکتیکی گفت: از طریق منابع اطلاعاتی فاشا و شبکه دیده بانی بصری قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ع) مطلع شدیم نیروهای کشور نارنجی تمرینات متعددی را برای حمله به تاسیسات حساس و حیاتی کشورمان در منطقه با شرایط مشابه انجام می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه کلیه یگان‌های پدافند هوایی مستقر در محدوده منطقه تمرین تاکتیکی ضمن حفظ هوشیاری کامل، آمادگی‌های لازم را احراز کرده‌اند، افزود: در این مرحله از  تمرین تاکتیکی نحوه تعامل و ارتباط با یگان‌های تحت امر ستاد قرارگاه فرعی تمرین تاکتیکی منطقه پدافند هوایی شمالغرب در منطقه رزم مورد ارزیابی قرار گرفت و تدابیر فرماندهی و اقدامات ستادی منطقه پدافند هوایی شمال غرب (تبریز) در خصوص انجام عملیات بازدارندگی به اجرا درآمد.

نظارت و کنترل اعلام وضعیت آماده باش‌های کلیه یگان‌های پدافند هوایی مستقر در محدوده منطقه تمرین تاکتیکی و بازدید از سازمان و تجهیزات و طرح‌های یگان‌های پدافند هوایی گسترش یافته در منطقه تمرین تاکتیکی توسط فرماندهان از دیگر بخش‌های این مرحله از تمرین تاکتیکی بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
هموطن بسیجی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۰ - ۱۹ تير ۱۳۹۱
۰
۰
واعدوا لهم مستطعتم من قوه برای مقابله با دشمن آماده باشید که دشمن در صدد است .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها