کد خبر: ۶۶۶۱۰
زمان انتشار: ۱۲:۱۸     ۲۱ تير ۱۳۹۱
چند ماه ها قبل برخی از سر حلقه های این گروهک تروریستی که به خارج از مرز ها گریخته بودند به بهانه عضو گیری از میان جوانان کرد وارد برخی روستا های استان کردستان شده بودند که با عدم استقبال مردم و جوانان مواجه شدند.
صراط، بر اساس گفته های یک شاهد عینی طی هفته های گذشته به علت حضور برخی از عناصر گروهک تروریستی پژاک در تعدادی از روستاهای شهرستان بانه درگيري شدیدی میان نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و گروه مسلح موسوم به " گريلاهايمان " رخ داده است که منجر به هلاکت تعدادی از تروریست های پژاک در این منطقه شده است .

بر اساس اخباری که بر روی سایت خبری گروهک تروریستی پژاک درج شده است ، یکی از سرکردگان این گروهک تروریستی با اعتراف به اینکه گروهک پژاک از لحاظ ساختاری و بدنه اجتماعی بسیار ضعیف شده است اعلام کرده : عناصر مسلح این گروه تروریستی به علت کمبود امکانات و ضعف نیروی انسانی در درگیری اخیر خود با سپاه پاسداران متحمل شکست های سنگینی شده اند .


حضور گروه های مسلح پژاک در مناطق مرزی ایران در حالی صورت می پذیرد که در پی عقب نشینی این افراد از مرزهای غربی کشور که به علت برخورد شدید سپاه پاسداران با عوامل این گروه تروریستی صورت گرفته بود ، سپاه به این گروهک اعلام آتش بس داده بود ، اما عوامل پژاک با سوء استفاده از موقعیت اعلام شده ، یکبار دیگر در صدد تثبیت موقعیت خود در منطقه بر آمده اند .

گفتنی است چند ماه قبل برخی از سر حلقه های این گروهک تروریستی که به خارج از مرز ها گریخته بودند به بهانه عضو گیری از میان جوانان کرد وارد برخی روستا های استان کردستان شده بودند که با عدم استقبال مردم و جوانان مواجه شدند .

انتشار اخبار فوق نشان از آن دارد که علی رقم اختصاص بودجه های کلان به گروهک تروریستی پژآک توسط ایالات متحده ، این گروهک تروریستی به علت عدم اقبال از سوی مردم کردستان روز به روز به سوی انزوا و نابودی پیش می رود .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها