کد خبر: ۶۷۳۶۲
زمان انتشار: ۱۲:۵۹     ۲۵ تير ۱۳۹۱
«حسن اسداللهی» با اشاره به برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در ایام رمضان، اظهار کرد: در این ایام نماز صبح به امامت «آیت‌الله حسینی‌بوشهری»، نماز ظهر به امامت «آیت‌الله مکارم‌شیرازی» و نماز مغرب و عشا به امامت «آیت‌الله مقتدایی» اقامه می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: نماز ظهر مسجد اعظم به امامت «آیت‌الله امینی» و نماز مغرب این مسجد به امامت «آیت‌الله سبحانی» اقامه می‌شود.
مسئول اجرایی مراسم‌های حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به اقامه نماز مغرب و عشا پس از افطار گفت: یک ساعت و نیم پس از افطار حجت‌الاسلام فرحزاد در دهه اول ماه رمضان، حجت‌الاسلام سیدحسین مؤمنی دهه دوم و سیدحسین حسینی دهه سوم نماز را اقامه کرده و به ایراد سخنرانی می‌پردازند.
وی یادآور شد: شب‌های ماه مبارک رمضان در نیمه اول ماه دعای افتتاح و در نیمه دوم ماه دعای ابوحمزه قرائت می‌شود.
اسداللهی عنوان داشت: ظهرها برنامه قرآنی حرم حضرت معصومه(س) از ساعت 14 و 45 دقیقه تا 15 و 45 دقیقه با حضور قاریان کشوری برگزار می‌شود.
وی ترتیل‌خوانی را از دیگر برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) ذکر کرد و افزود: ترتیل‌خوانی نوجوانان و جوانان هر روز ساعت 10 و 30 دقیقه تا 11 و 30 دقیقه و ترتیل‌خوانی خواهران هر روز از ساعت 11 تا 12 در رواق حضرت خدیجه(س) برگزار می‌شود.
اسداللهی با اشاره به دیگر برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) گفت: آیت‌الله مکارم‌شیرازی ظهرها پس از اقامه نماز به ایراد سخنرانی پرداخته و مداحان اهل بیت(ع) به صورت روزانه به مداحی می‌پردازند.



منبع: خبر آنلاین
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها