کد خبر: ۶۸۹۰۸
زمان انتشار: ۱۱:۳۸     ۰۳ مرداد ۱۳۹۱
مسابقات لیگ سوارکاری استقامت قهرمانی کشور جام زاینده رود در دهکده تفریحی زاینده رود چادگان در حالی به کار خود پایان داد که برای سومین بار مسابقاتی بصورت مختلط در کشور انجام می شود.

به گزارش انقلاب نیوز؛ این دوره از مسابقات سوارکاری که در دهکده تفریحی زاینده رود چادگان اصفهان برگزار شد سوارکاران دختر و پسر بصورت مختلط با هم دیگر به مسابقه پرداختند.بار اول برگزاری این دوره از مسابقات در سال82 و دوره بعد که مسابقات سوارکاری این مسابقه پر هیجیان بصورت زنده از شبکه سوم سیما پخش شد سال 87 بود که انتقادات بسیار جدی را به دنبال داشت.

این دوره از مسابقات کشوری که در استان اصفهان برگزار شده است جوانان دختر و پسر بصورت مختلط با هم به مسابقه پرداختند این برای چندمین بار است که چنین مسابقه پر هیجانی مثل سوار کاری بصورت مختلط در کشور برگزار میشود.

به گزارش خبرنگار ما این دوره مسابقات کشوری از سوی وزارت ورزش و جوانان مجوز رسمی دارد به دلیل اینکه این مسابقات کشوری است بنابراین باید مجوز مستقیم از وزارتخانه داشته باشد.

حال جای این سوال است مسئولین فرهنگی و ورزشی کشور چه می کنند که باید چنین عملی بصورت اشکار از سوی وزارت ورزش و جوانان که متولی فرهنگی ورزشی کشور است چنین برنامه را ازادانه اجازه برگزاری دهد...؟

ضمنا داوری این مسابقه را هم زنان و مردان بصورت مختلط داوری کرده اند.

برخی تصاویر از این مسابقه که در خبرگزاری فارس منتشر شده است:










نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۵ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۱
۳۰
۸
چقدر حساس؟ خدائی حجاب خانمها کاملا رعایت شده و هیچ تماسی هم بین اونا نیست مثل رفت وآمد تو خیابون. مگه مسابقه شنا بوده که اینقدر بزرگش کردین؟ بابا ایولا....
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها