کد خبر: ۶۸۹۲۰
زمان انتشار: ۱۲:۱۴     ۰۳ مرداد ۱۳۹۱
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فسا با صدور بیانیه‌ای جنایات غیرانسانی علیه مسلمانان میانمار را محکوم کرد.

فارس، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فسا با صدور بیانیه‌ای جنایات غیرانسانی علیه مسلمانان میانمار را محکوم کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

به راستی یک میلیارد و اندی مسلمان را چه شده است که فریاد مظلومیت و کشتار مسلمانان بی‌گناه و بی‌پناه میانمار را که فقط به جرم ایمان به خدای یگانه و پیامبر راستینش که رحمه للعالمین است را نمی‌شنوند و اینچنین نظاره‌گر این نسل کشی و هتک حرمت انسان و انسانیت هستند.

آیا نشنیده‌اید سخن رسول الله (ص) را که هرکس فریاد مظلومیّت مسلمانی را بشنود و به داد او نرسد مسلمان نیست؟

پس راز این سکوت معنا دار مسلمان نماهایی که حتی حق زیستن را از پشت نقاب منافع می‌نگرند چیست؟

رسوایی مجامع بین المللی نیز که فقط داعیه دار حقوق بشر‌اند و نقشی فراتر از عروسک خیمه شب بازی ندارند همچنان اثبات می‌کند که تمام ادعاهای آنان پوشالی است و فقط برای فشار بر مخالفانشان طراحی شدند وگرنه درمقابل این نقض آشکار حقوق بشر که مشاهده تصاویر و حجم گسترده آن قلب هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد این چنین لال نمی‌شدند.

و شوربختانه در داخل نیز صدا و سیما به مدعی العموم مردم اسپانیا تبدیل شده است و هر روز و هر شب برای آنها سنگ تمام می‌گذارد. در حالی که کودکان بی دفاع میانمار زنده زنده در آتش سوزانده می‌شوند و یک دهم حجم برنامه‌هایی که البته به حق برای مسلمانان مظلوم فلسطین ساخته می‌شود هم به 20,000 کشته و مجروح میانماری اختصاص نمی‌یابد. این برخورد دوگانه را فردای قیامت چگونه پاسخ خواهید داد؟

در پایان انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فسا از همه مسلمانان جهان، دولت و مجامع بین المللی برای کمک به مردم مسلمان میانمار و فشار بر دولت بی‌کفایت آن دعوت می‌کند و نسبت به ادامه این نسل کشی و کشتار دسته جمعی هشدار می‌دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها