کد خبر: ۷۱۷۸
زمان انتشار: ۱۰:۰۳     ۱۳ آذر ۱۳۸۹
به گزارش شیعه آنلاین، اخبار رسیده از اصفهان حاکی از آن است که در پی هک شدن برخی سایت های شیعه توسط وهابیون، چندی پیش سایت دانشگاه بزرگ وهابیون توسط یک جوان ایرانی از گروهی جدید موسوم به ارتش سایبری ایران، گروه آنتی نتورک به نشانی http://edu.gov.sa/jed/pix هک گردید.

گفتنی است نامبرده همچنین تعدادی سایت وابسته به هکرهای انگلیسی که اقدام به هک کردن سایت های ایرانی نموده بودند را نیز هک کرده است.
 
در پی هک شدن این سایت ها، بیانیه ای توسط این گروه هکر منتشر ش. در پیام این گروه به وهابیون اینگونه می خوانیم که: شما که دم از حقوق بشر می زنید چرا خودتون این قوانین را قبول ندارید؟ شما گرگ هستید که در لباس گوسفند می خواهید به هدفتان برسید. اما ملت ایران هوشیارانه شما را در میدان نبرد شکست می دهد.

این بیانیه در ادامه افزود: شما بارها سعی داشتید تا به مردم ما حکومت کنید اما هر بار ناکام ماندید و دست شما تجاوزگران قطع شد. شما با تبلیغات و خبرهای دروغین شبکه های غربی نمیتوانید ذهن مردم را نسبت به جنایت های جنگی خودتون تغییر بدید. همه ای مردم دنیا شما را می شناسند و نام شما برای همیشه یک جنایت کار باقی خواهد ماند.
ارتش سایبری ایران گروه انتی نتورک
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها