کد خبر: ۷۶۱۵۹
زمان انتشار: ۱۴:۱۸     ۰۷ شهريور ۱۳۹۱
پس از حذف پونه قدوسی، مجری سابق برنامه «نوبت شما» بخش فارسی بی‌بی‌سی به دلیل حواشی رخ داده میان او و صادق صبا، همان‌طور که در فروردین‌ماه امسال پیش‌بینی کرده بودیم، نفیسه کوهنورد، خبرنگار این شبکه در ترکیه از سوی سردبیر هوس‌باز بی‌بی‌سی فارسی به لندن فراخوانده شد تا جای مجری محبوب سابقش را بگیرد.
 
به گزارش«وطن امروز»، شروع این گمانه‌زنی‌ها از برگزاری مراسم ویژه تحویل سال تلویزیون فارسی بی‌بی‌سی آغاز شد تا آنجا که نه‌تنها از پونه قدوسی خبری حتی به عنوان میهمان نبود بلکه اجرای برنامه با ظاهر و لباس‌هایی جدید به نفیسه کوهنورد با همراهی منحرفان مشهور جنسی بی‌بی‌سی؛ بهزاد بلور و علی همدانی سپرده شد. حضور نفیسه کوهنورد با لباس‌های عریان‌تر از گذشته در برنامه ویژه نوروز از مدت‌ها پیش این گمانه را در لندن مطرح کرده بود که بزودی کوهنورد جای پونه قدوسی را خواهد گرفت! نفیسه کوهنورد حضور در مقر گروهک تروریستی پژاک و گفت‌و‌گو با سران این گروهک جنایتکار و ضدملی را نیز در پرونده خود دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۵ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۱
۳
۱
توهین و تهمت در اسلام به هیچ وجه درست نیست خدا ستارالعیوب است و حداقل مساله غیبت است چرا که مرزبین غیبت و غیر ان بیسار باریک و مبهم است. بی خود خودتان را جهنمی نکنید . البته مرگ بر بی بی سی و مرگ بر وآ
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۵ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۱
۲
۰
این صادق صبا در رشت با واسطه هایی دلالی ملک می کند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۲ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۱
۳
۱
شما هم که همگی فوق تخصص مسائل جنسی دارید.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۳ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۱
۲
۲
فاسق غیبت ندارد حاجی!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها