کد خبر: ۷۷۲۱۰
زمان انتشار: ۱۴:۱۹     ۱۵ شهريور ۱۳۹۱
سوژه های خبری پایگاه ۵۹۸ از گوشه و کنار کشور:
پایگاه 598 در نظر دارد که با انتشار اخبار از سوژه های خبری رسیده با این پایگاه از گوشه و کنار کشورمان، هر هفته بسته ی خبری را برای اطلاع بیشتر خوانندگان از اخبار کشور منتشر نماید. خبرنگار ما در این هفته به روایت سوژه هایی از آخرین تحرکات جریان ها، معضلات فرهنگی و بررسی مسائل اجتماعی و سیاسی روز کشور پرداخته است.
پایگاه 598 در نظر دارد که با انتشار اخبار از سوژه های خبری رسیده با این پایگاه از گوشه و کنار کشورمان، هر هفته بسته ی خبری را برای اطلاع بیشتر خوانندگان از اخبار کشور منتشر نماید. خبرنگار ما این هفته با پیگیری اخبار رسیده این چنین روایت نمود:




* بنابر اخبار رسیده یکی از شبکه های کردستان عراق که در با ماموریت تشکیل کردستان بزرگ توسط کردهای جدایی طلب راه اندازی شده است هم اکنون توسط آنتن های تلویزیونی مناطق شمال غرب قابل مشاهده می باشد. دریافت این شبکه بدون ماهواره و میان کانال های صدا و سیمای جمهوری اسلامی حدود چند ماهی است که در شهرستان هایی چون پاوه، بانه و ... امکان پذیر می باشد.

* اخیراً در سایه کم توجهی مسئولان و نهاد های مسئول کتابی با نام "دیکتاتور خوب!" توسط یکی از انتشارات های استان قم به چاپ رسیده است که محتوای این کتاب در ظاهر در نقد دیکتاتورهای منطقه می باشد ولی نویسنده با زیرکی به برخی از مسائل وقایع سال 88 پرداخته و نیش و کنایه هایی را روانه مسئولان بالارتبه نظام نموده است.

* با خبر شدیم که طلبه سیرجانی در حمایت از طلاب بروجردی که به خاطر امر به معروف و نهی از منکر محکوم به زندان و شلاق شده بودند به بروجرد آمده و به تحصن این طلاب پیوست.

* با نزدیک شدن به زمان برگزاری یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و افزایش فعالیت گروه ها و جریان های سیاسی شاه آن بودیم که در ماه گذشته بیش از 15 سایت خبری به طور خاموش آغاز به کار نموده اند. پیگیری های خبرنگار ما از شرکت های طراحی وب حکایت از درخواست راه اندازی بیش از 40 سایت خبری به این شرکت ها را دارد.

*  به دنبال ساخت ویلای مجلل یک آقازاده های در یکی از روستاهای توابع استان مرکزی و برگزاری میهمانی های متعددی در این ویلا مزاحمت های فروانی برای اهالی آن روستا به وجود آمده است. لازم به ذکر است که پدر این آقازاده نقش پررنگی را در وقایع سال 88 داشتند.



* شب گذشته ربع پهلوی در گفتگویی با رادیو اسرائیل با ابراز نا امیدی از تغییر نظام حاکم در ایران بیان داشت که: تغییر حاکمیت در ایران به عمر من کفاف نخواهد داد.

* مرجع خود خوانده در دیدار با جمعی از سران اصلاحات در قم که برای مشورت از حضور و یا عدم حضور اصلاح طلبان در انتخابات آتی ریاست جمهوری به سراغ وی آمده بودند به آنان توصیه نموده است که حضور در انتخابات برای حذف جریان حاکم بر مدیریت اجرایی نظام امری لازم و ضروری است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
مدیرچغادک نیوز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۸ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
باسلام واحترام لطفا"این مقالات رادرسایت خود درج نمائید.به قلم "حسین سرمشقی "رئیس‌ علی دلواری سرمشق استعمار ستیزی http://choghadaknews.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=717:choghadak&catid=21:topnews
نبض اقتصاد و سیاست جهان در دست ریاست "نم" http://choghadaknews.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=690:choghadak&catid=15:article
صهیونیسم دشمن عقیده‌های انقلاب اسلامیhttp://choghadaknews.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=674:choghadak&catid=15:article
جنایات 100گانه آمریکادرقرن بیستم http://choghadaknews.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=646:choghadak&catid=15:article
پاسخ
پژوهشگر انقلاب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۲ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
پژوهشگر انقلاب
پرسش و پاسخ سوالات 8سال دفاع مقدس سردار احمد سوداگر
http://jomhourieslami.blogfa.com/post/666

http://jomhourieslami.blogfa.com/post/665
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۰ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۱
۱
۰
برادران 598 استفاده از فعل غلط "می باشد" در ادبیات فارسی جایی ندارد. لطفاً حداقل شما که در رسانه هستید این اشتباه را تکرار نکنید.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۶ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۱
۳
۱
در رابطه با ویلا
میگم شاه آدم بدی بودا نه
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۸ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۱
۰
۳
سلام آره شاه خاین وطن فروش بود ولی رهبر انقلاب چه امام خمینی ره و الان امام خامنه ای ساده زیست هستند این اقا زاد ه ها از تبار همون شاه پرستان هستند
پاسخ
حسينعلي كرمي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۳ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
در ايران انقلاب شده است .در سال 1357 به رهبري امام خميني ره پايان حكومت 2500 ساله شاهنشاهي خاتمه يافته است .اين انقلاب يعني شادماني براي هر ايراني ازاده و وطندوست .وپيام ازادي وازادگي براي همه امتهاي ازاده حهان واين يعني حكومت عدل اخرين پيامبر خدا براي هدايت همه انسانها يعني دادخواهي ودادستاني وپايان بردگي ديگر ثروتهاي ايران را انگليسيها وامريكاييها مگر در خواب ببينند تا باز چپاول كنند . امام خامنه اي رهبر جهان اسلام است وهمه ما مسلمانان دوستش داريم وتا اخرين نفس جانمان را فدايش ميكنيم . .شعار ما . ما اهل كوفه نيستيم علي تنها بماند .اقاجون دوستت داريم جانم فداي هر قدم شماامام خامنه اي وكور شود انكه نمي تواند ببيند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها