کد خبر: ۸۱۸۴۱
زمان انتشار: ۲۱:۳۰     ۰۵ مهر ۱۳۹۱
در همین روزهایی که شجاعت چنین کاری را در خودم مشاهده نمی‌کنم، پیدا شده است مردی که با افتتاح رستورانی مخصوص خانواده‌های محجبه، جامه عمل بر شعار من و تو دوخته است.

مطمئنا شما نیز بار‌ها و بار‌ها مشابه این تصویر را در اماکن عمومی مشاهده کرده‌اید، اما کمتر کسی پیدا می‌شود که بر سر اعتقاداتش بایستد و به راستی از پذیرفتن بانوان بدحجاب معذور باشد.

در این زمانه که پول حرف اول و آخر را می‌زند و ایمان ما آدم‌ها سست شده است و به امدادهای غیبی خداوند متعال اعتقادی نداریم، مطمئنا نصب چنین تابلوهایی
فقط از سر ترس از اماکن بر ورودی مغازه‌هایمان است و لاغیر.

بنده در مورد شخصیت خودم صحبت می‌کنم و به محضر هیچکدام از مخاطبان عزیز جسارت نمی‌کنم. اما وقتی کمی فکر می‌کنم و خود را به جای عزیزان فروشنده و اقشار مختلف کاسب قرار می‌دهم، شاید من نیز از ورطه عمل خارج می‌شدم و پا به عرصه شعار می‌نهادم.

اما در همین روزهایی که شجاعت چنین کاری را در خودم مشاهده نمی‌کنم، پیدا شده است مردی که با افتتاح رستورانی مخصوص خانواده‌های محجبه، جامه عمل بر شعار من و تو دوخته است.

مردی که در رستورانش به راستی از پذیرفتن بانوان بی‌حجاب معذور است. حاجی علی برهانیان مدیر مجتمع فرهنگی دشت بهشت (دهکده سلامت) از اعتقاداتش می‌
گوی. از اعتقاداتی که منو تو سنگشان را بر سینه می‌زنیم و او بی‌هیچ ادعایی بدان‌ها عمل می‌کند.

آدرس رستوران: سعادت آباد-میدان فرهنگ-بلوار ۲۴ متری -مجتمع فرهنگی دشت بهشت (دهکده سلامت)
شماره تماس حاج علی برهانیان مدیر مجتمع فرهنگی دشت بهشت: ۰۹۱۲۶۱۹۹۴۵۰
شماره تماس جهت رزرو: ۲۲۱۴۶۳۵۸-۰۲۱

تصاویر رستوران سنتی دهکده سلامت واقع در شمالغرب تهران

به نظر می‌رسد برای خانواده‌های مذهبی که این روز‌ها به دنبال جایی هستند برای یک تفریح سالم و بدور از مشکلات اجتماعی روز، این رستوران و محوطه اطرافش می‌تواند یک شب رویایی را برای آن‌ها رقم بزند.

 

نوش جان تمام خانواده‌های مذهبی و محجبه

دعا برای فرج فراموش نشود
اللهم عجل لولیک الفرج

منبع:وبلاگ جلبک‌ستیز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
بصیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۶ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
سلام:
ما هم گول تیلیغات این طوری توی اینترنت رو خوردیم و با گروه همیشگیمون که ده, دوازده نفری هستیم حدودا 3 یا 4 ماه پیش رفتیم اینجا, محیطش که اصلا فقط برای چادری ها نبود چون همان تعداد معدودی که به غیر از ما انجا بودن چادری نبودند حتی پوششون هم خوب نبود. کسی نبود به ما سرویس بده به غیر از یک خانم مانتویی که سواد درست وحسابی هم نداشت وآخر سر هم 20000 حق سرویس رو از ما گرفت که بعد از محاسباتمان در خانه فهمیدیم اشتباه حساب کرده و فردا یکیمون مجبور شد بره با یاددادن فرمول ریاضی و سر کله زدن با یه خانم بی حجاب که ظاهرا مدیر رستوران بود پول رو پس بگیره(از این آقا که شما اینجا و دفعه قبل هم توی سایتتون نوشتید هم خبری نبود). در انتها بگم که غذاش و سرویسش هم اصلا خوب نبود
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها