أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۰۰۳۱۹
زمان انتشار: ۱۹:۱۰     ۲۶ آذر ۱۳۹۱
به گزارش "بولتن نیوز" عملکرد مسیح علینژاد در طی حضور خود در خارج از کشور و قلم زنی و انجام مصاحبه برای رسانه های ضدانقلاب البته به نام «خبرنگار آزاد» سبب شده تا حتی دوستان نزدیک اش نیز از او فاصله گرفته و دیگر او را برای ساده ترین مراسم معمول (عروسی) دعوت نکنند. او این چنین خشمگین در قالب کلمات از بی محبتی دوستان خود اظهار تاسف کند!
 

 

 

 مسیح علینژاد که این روزها دوست دارد نامش را همان «معصومه» و فامیل ش را «قمیکلایی» صدا زنند می کوشد با انجام مصاحبه با عنوان «خبرنگار آزاد» طمعه های خود را از میان چهره های داخل ایران انتخاب نماید و سپس آنها را برای انجام مصاحبه با رسانه دولتی آمریکا [صدای آمریکا] ترغیب نماید. در تازه ترین دعوت صورت گرفته از جانب خبرنگار به اصطلاح آزاد، رضا رشیدپور مجری سابق تلویزیون در برنامه صدای آمریکا به عنوان میهمان تلفنی حضور می یابد.
 
 
گفتنی است مسیح علینژاد با سوء استفاده از برخی اتفاقات داخلی تلاش دارد خوراک خبری رسانه های ضدانقلاب را فراهم نماید، حضور مسیح علینژاد به عنوان خبرنگار در داخل ایران بازمی گردد به دوران اصلاحات سید محمد خاتمی که وی از انجا فعالیت خود را به عنوان خبرنگار آغاز نمود!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها