کد خبر: ۱۰۰۴۵
زمان انتشار: ۱۲:۱۴     ۱۲ اسفند ۱۳۸۹

به گزارش 598 به نقل از بی باک؛ مهدی صاحبی: تولید و پخش گسترده فیلم اهانت چند جوان به خانم فائزه هاشمی در فضای مجازی و شانتاژ جیره خواران همیشگی خاندان قدرت و ثروت، و مظلوم نمایی رسانه های حامی آنان در آستانه انتخابات ریاست خبرگان رهبری از اتفاقاتی است که چندان دور از انتظار نبود.

ابتدا یک تحلیل و یک احتمال به سبک ما بچه های غیر شمیراناتی

تولید و پخش گسترده فیلم اهانت چند جوان به خانم فائزه هاشمی در فضای مجازی و شانتاژ جیره خواران همیشگی خاندان قدرت و ثروت و مظلوم نمایی رسانه های حامی آنان در آستانه انتخابات ریاست خبرگان رهبری از اتفاقاتی است که چندان دور از انتظار نبود.

بازیگران این کلیپ کوتاه چند جوان هتاک محاسن دار می باشند که به احتمال زیاد طبق دستور کارگردان لندن نشین انواع و اقسام فحش ، کلمات رکیک و ناسزاها را از حافظه بالاترینی خود نثار فائزه هاشمی از متهمین لیدری در اغتشاشات بعد از انتخابات و بازیگر نقش اوّل این فیلم کوتاه می کنند.

مکان بازی این فیلم هم پارکینگی در جوار حرم شاه عبدالعظیم حسنی(ع) است که تقدس آن مکان خود اهداف مورد نظر کارگردان که تلقین اوج بداخلاقی و بی دینی نیروهای بسیجی و حزب اللهی و در مقابل مظلومیت خانواده آقای هاشمی رفسنجانی است را زودتر به نتیجه خواهد رساند.

امّا فیلمبردار این فیلم کوتاه هم مانند تمام فیلمبردارهای کلیپ های ساختگی از امنیت بالایی برخوردار است و در همه جای این سناریو همگام با بازیگر نقش اوّل و آن چند جوان هتاک حاضر می شود و آن جوانان متوحش و اجاره شده از ته چاله میدان نه تنها برای یکبار هم به ساحتش جسارتی نمی کنند بلکه او را آزاد آزاد می گذارند تا این فیلم را که بیشتر صداهایش و تصویرهای بی کیفیتش برای کارگردان مهم است، به خوبی ضبط شود و با سلامت هر چه بیشتر به دست کسانی برسد که قرار است در پرده سینمای رسانه ای خود به نمایش بگذارند.

البته طبق قرار مقرر فیلمبردار باید از پایه و دوربین با کیفیت و سایر تجهیزات استاندارد استفاده ننماید و تا می تواند از کف پارکینگ فیلمبرداری کند تا حالت اضطراب و دلنگرانی ظاهری او به نمایش گذاشته شود!

اکنون زمان اکران فرا رسیده است امّا قلم فرسایان و سخن پراکنان باید تبلیغات گسترده ای را در ایام اکران به راه بیندازند تا آمار تماشاگران بیشتر و بیشتر شود و حتی برخی مسئولین نیز حس کنجکاویشان گل کند و بلوتوثهایشان را روشن کنند و بعد از دریافت و مشاهده دست به قلم شوند و مصاحبه و مباحثه ای در این باره به راه اندازند و آنچه از آیات و روایات حفظ شده اند چاشنی کار کنند.

حالا مثل همیشه نوبت از ما بهتراست تا پا به عرصه بگذارند و نامه گشاد بنویسند و با تیکه تیکه کردن روایات و توصیه های اخلاقی بزرگان، آماده دق کردن شوند.

در این مرحله نیز مثل همیشه توفیق حمل این بار گرانبها(!) به علی آقای مطهری سپرده می شود چون وی وارث و حامل علوم و فضائل سنگین ابوی بزرگوارشان هم می باشند(!) و در حمل و نقل تجربه بالا و ید طولایی دارد

طبق گزارشات رسیده بعد از پخش این فیلم که متاسفانه به جشنواره هم نرسید، حجم انتقادات و اعتراضات  رسانه ای علیه جناب آقای هاشمی رفسنجانی به ظاهر فروکش می کند و رسانه های اصلاح طلب و برخی رسانه های ساده لوح اصولگرا قلم از جیبشان می افتد حالا ننویس کی بنویس و هر جمله ای که می نگاری قربتا الی ... ، یک آیه و روایت هم برایش ذبح کن تا به خوبی هضم شود مثلا از منع قرآن نسبت به توهین به بتها(!) بگو و صدالبته داستان اندوه مولای متقیان از باز کردن خلخال زن یهودی چاشنی خوبی برای تحریک عواطف مردم می باشد.

اکنون خیالاتی نشده ای درست می شنوی این فریاد لپ قرمزی هاست که نصف کافه ولرم خورده و نعره واسلاما وا اخلاقا واناموسا سر می دهند.

آن صدای دیگر هم که می شنوی نوحه سرایی کسانیست که به بتهایشان اهانت شده است.

امّا چرا همه این ملت در حال قهقه و با نشاط هر روزی به خرید شب عید مشغولند؟!

واقعا که این مردم حقشان است که تا ابد در آزمایشگاه 9 دی و 22 بهمن محصورشان کنند تا باده بنوشند و عشق ورزی کنند و بعد تست هوش و بصیرت بدهند.

خب در اینجا قصه ما به سر رسید امّا کلاغه به هیچ جا نرسید چون آقای کارگردان بیش از یکسال است که در لندن در حال تهذیب نفس و تکمیل تحصیلات کلاسیک است!


و اکنون چند حرف حساب و جدی برای کسانیکه ملت را نفهم و خود را خدای فهم تصور کرده اند!

جناب آقای علی مطهری! خبردار شدیم که بار دیگر احساس وظیفه کرده اید و همچون گذشته با نام دفاع از حق و حقیقت نامه به یکی دیگر از مسئولین خدوم انقلاب نوشته اید.

شما در نامه خود به ریاست محترم قوه قضائیه نوشته اید:" حادثه هتاکی و دشنامهای ناموسی به خانم فائزه هاشمی فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی چیزی نیست که بتوان از کنار آن گذشت. به تعبیر امیرالمومنین علی علیه السلام اگر مسلمان از غم این حادثه دق کند و بمیرد مورد ملامت نیست بلکه سزاوار است"

شما در بخشی دیگر از نامه خود مثل همیشه ریشه تمام مشکلات و ناهنجاریها را در مناظره ریاست محترم جمهوری دانسته اید که انگار قبل از مناظرات آقای احمدی نژاد چنین کلیپ های در مملکت بازی نمی شد و مردم نقل و نبات بر سر فائزه هاشمی می ریختند و همگان در مدینه فاضله کسب فضل می نمودند!

اکنون لازم می دانم چند نکته را خدمت امثال شمایی عرض کنم که ادعای خدایی در فهم و شعور را داشته امّا به گواه مردم و بزرگان انقلاب، خواسته یا ناخواسته در کف کوچه مرحوم بی بصیرت ولو شده اید.

ابتدا صریح و شفاف می گویم تا بدانید که اگر آقای احمدی نژاد در تهران کمتر از سایر شهرها رای آوردند و تعداد طرفدارن جناح مخالفش در ابتدا بیشتر بود، نشان از خیل بی بصیرتان مقیم تهران نیست که حضرتعالی خود را با عجله هرچه تمامتر به قعر دره همپیالگی با دشمنان نظام و انقلاب پرتاب می کنید، تا شاید به گندمش برسید بلکه در آن ایام دود قطار فتنه به کمک آلودگی هوای تهران آمد و قدرت دیدها به گونه ای کم گردید که برخی از  نخبگان و دوستداران نظام و انقلاب  هم راه بیت امامشان را گم کرده بودند امّا به برکت بارانهایی سیل آسایی که در 9 دی و 22 بهمن بر آسمان کشور همیشه سرافرازمان بارید، هوا صاف و زلال شد  و  سیل و طوفان ملت اندک خس و خاشاک را هم از سطح شهر برچیده کرد، به گونه ای که کودکان تازه پا به خیابان گذاشته هم با خیال راحت از جانب مادرانشان دستشان رها می شد و راه بیتشان گم نمی گردید  . پس از آنجا که خواب برداشت گندم شمیرانات ، فرمانیه ،  ونک ، تجریش و... بین الطلوعین بوده اعتباری ندارد و از ذهنت پاک کن که ترکیباتش با گندم ری فرق زیادی ندارد

دوم: حضرتعالی که به آیت الله جنتی انتقاد کردید و با عباراتی سبک ، نابخردانه و توهین آمیز، ایشان را بی منطق تر و نادانتر از سایر مردم خواندید و خطاب به این سرباز مظلوم و فداکار انقلاب گفتید: " به نظر می رسد خواست مردم مبنی بر محاکمه موثرین در فتنه، منطقی تر و قانونی تر از درخواست جناب عالی است زیرا همه احکامی که صادر فرموده اید فرع بر محاکمه این افراد است و بدون رسیدگی اتهامات آنها در دادگاه صالح و صدور حکم قانونی قابل اجرا نیست. علت اصرار مردم بر محاکمه این افراد این است که مادام که متهم تبدیل به مجرم نشده و مجازات برای او معین نگردیده است نمی توان به او تعرض کرد و محدودیت برای وی ایجاد نمود و او را از حقوق شهروندی محروم کرد، والا مجازات مستقیم این افراد توسط مردم کار آسانی است و تا کنون رشد اسلامی مردم ما مانع این کار بوده است."

اگرچه درخواست صریح ملت و نخبگان کشور بر مجازات اعدام سران فتنه بخاطر وضوح و روشنی کامل جرم آنها و رفتارهای خلاف شرع و قانونشان، در شعارهایی چون " موسوی و کروبی اعدام باید گردند" تو دهنی محکمی بود بر حضرتعالی تا بر کرسی بصیرت ملت ننشینی و با تحریف خواست آنان، برای نفس خویش عقده گشایی ننمایی امّا به فرض حقیقت داشتن ماجرای اهانت به فائزه هاشمی توسط چند جوان فریب خورده ( از کی؟ بماند) و عدم توطئه و برنامه ریزی قبلی از جانب امیرفرشادهای ابراهیمی ،  شما را چه شده است که به ریاست قوه قضائیه دستور می دهید تا دستور عاجل برای اجرای حکم در این زمینه را بدهند آیا رفتاری خطرناکتر از براندازی نظام صورت گرفته است که شما را در آن موارد بی تفاوت و در این مورد خاص به چنین واکنش تندی وا داشته است؟!

سوم : به فرض عدم برنامه ریزی قبلی برای ساخت این کلیپ به منظور مظلوم نمایی برخی سیاسیون ، این اتفاق توسط چند جوان خودسر، هتاک و بی بهره از اخلاق و متانت اسلامی صورت گرفته که به هر جریانی منتسب باشند کاملا از دیدگاه ما محکوم است امّا همانطور که می دانید خانم فائزه هاشمی و آقای مهدی هاشمی بارها بر علیه منافع ملی و آرمانها و ارزشهای ملت شریف ایران - که همان جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است - توهین و اهانت نموده اند و با مخالفان نظام هم صدا و همنشین شده اند و  خانم فائزه هاشمی بارها سعی کرده تا به گفته خود خرید ساندویچ و روسری اش را در کف بازار اغتشاشات انجام دهد و مهدی هاشمی هم که از متهمان اصلی اغتشاشات بعد از انتخابات است با وجود درخواست مکرر مردم و مسئولین نسبت به بازگشت و محاکمه وی همچنان از این امر سر باز می زند و با بی اعتنایی به خواست مردم و نظام در خارج از کشور به سر می برد، آیا حضرتعالی تا کنون وظیفه تان علی الحساب چیزی احساس نکرده تا پیرامون محاکمه و مجازات عاجل این دو نفر و امثال آنها نامه ای به مسئولین مربوطه بنویسید؟

چهارم: شما همواره درخواست محاکمه ریاست محترم جمهوری ایران بخاطر سخنان مطرح کرده در مناظرات تلویزیونی شان را کرده اید آیا به فرض پذیرش خواست حضرتعالی توسط مسئولین محترم قضائی کشور مبنی بر حضور شخص رئیس جمهور برای محاکمه در قبال اتهامات مضحکی که حضرتعالی و دوستانتان آنها را منشا تمام مشکلات و معضلات می دانید(!) ، قبل از آن شخص جنابعالی و  آقای هاشمی رفسنجانی نیز این آمادگی را دارید تا با درخواستهای مکرر میلیونها ایرانی، در دادگاهی صالح و در محضر قضاتی عادل ، بخاطر توهینهای مکرر به منتخب ملت بزرگ ایران و تهمت و افترا بستن سراسر کذب پایگاه شخصی جناب آقای هاشمی رفسنجانی به ریاست محترم جمهوری و همچنین حضرت علامه مصباح یزدی - که هنوز چند روزی از سخنان مجدد رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (حفظه الله) پیرامون فضائل وی نگذشته است - محاکمه شوید و مجازات لازم اجرا گردد یا  ساحت همایونی حضرات این اجازه را به احدی نخواهد داد؟! و یا اینکه نعوذ بالله شما اعتقاد دارید که شان خانم فائزه هاشمی ( متهم لیدری در اغتشاشات و تحریک ضدانقلاب) که همچون حضرتعالی با استفاده از نام و آوازه  دیگران و رانت نزدیکان و منسوبان خود شهرت چند روزه یافته است، از  جایگاه و منزلت حضرت علامه مصباح یزدی و همچنین ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران بالاتر و رفیع تر می باشد؟! و همچنین خواست ملت از نگاه شما بسیار بی ارزشتر از این حرفهاست که در کنار توقع مغرضانه و ناشی از عدم بصیرت حضرت عالی به آن اعتنایی شود!

جناب آقای مطهری!
خود خوب می دانید و ملت بصیر ایران نیز بهتر از شما می دانند که بی شک و قطعا جواب حضرت عالی در این باره منفی خواهد بود زیرا حضرت عالی آنچنان مشغول رفع موانع فروش منطق و کتب اعتقادی و اخلاقی مرحوم ابوییتان بوده اید که فرصت مطالعه و کسب منطق ، اخلاق و اعتقادات لازم برای یک نماینده  مجلس شورای اسلامی را پیدا نکرده اید و جناب آقای هاشمی رفسنجانی چنان قداستی در فکر و اندیشه تان دارد که حاضرید هزاران احمدی نژاد  را به پایش قربانی کنید و این منشا همان چیزیست که سخنان حضرتعالی مایه خشم یاران و دوستداران انقلاب و نظام و  آلت دست فتنه گران و دشمنان این مرز و بوم گردیده است.

نمی خواهیم به شیوه حضرتعالی خود را برکرسی بصیرت ملت بنشانیم و از زبان آنها حرف دلمان را بزنیم ولی سئوال ما اینست که آقای علی مطهری که صرفا به اعتبار و احترام پدر بزرگوارشان در نزد افکار عمومی بر کرسی نمایندگی  مجلس نشسته است ، به خیال خود از کدام عالم قدسی تشریف آورده اند که خود را معصوم  و بر قله فهم و اخلاق فرض نموده و از مظلومیت ریاست محترم جمهوری سوء استفاده می کنند و در این برهه حساس که مسئولین اجرائی کشور بدلیل کثرت برنامه ها و تلاش و کوشش بی وقته در خدمت به نظام و مردم، فرصت پاسخگویی به خزعبلاتی از این قبیل را ندارند، شما آتیش بیار معرکه شده اید و با سخنان و رفتارهای نسنجیده خود خدمتی مضاعف به فتنه گران و ضدانقلاب نموده اید.

جناب آقای مطهری!
مگر آقای احمدی نژاد در آن شب تاریخی که با سخنان منطقی، علمی و  با شجاعت انقلابی خود لایه های پنهان نفاق و فساد را برای همگان برملا کرد تا مسئولین محترم قضائی بعد از مطالبه منتخب ملت به نمایندگی از  عموم مردم سکوت و مصلحت خود در این باره را بشکنند و اقدامات لارم را انجام دهند، جز خواست ملت و نیروهای انقلاب چیزی را بر زبان جاری کرد؟ مگر بیان حرف و حدیثهای پیرامون فساد مالی مهدی هاشمی صرفا سخن شخص آقای احمدی نژاد است؟ اگر صحبتهای ایشان کذب و افتراست پس کمی چشم و گوشتان را باز کنید تا ببینید و بشنوید که متهم  مورد نظر رئیس جمهور محبوب و منتخب ملت ایران -  که شما از افشای ماهیت او بسیار خشمگین و عصبانی هستید -  اکنون در کجا و در آغوش چه کسانی سکونت گزیده است؟!

امروز حتی برای کودکان و نوجوانان این سئوال مطرح است که چرا به جای مهدی هاشمی، برادرش محسن فرار نکرد؟! چرا به جای فائزه هاشمی، فاطمه هاشمی مورد توهین و انتقاد قرار نمی گیرد؟!

جناب آقای مطهری!
باز تصریح می کنیم و به تسامح می گذریم از بی پدری و مادری سیاست که برخی جریانات انحرافی اقتضایش را استخدام ریش داران بی ریشه مزد بگیر می دانند تا همواره از آنها بعنوان ابزار مناسبی برای تخریب نیروهای مظلوم بسیجی و حزب اللهی استفاده کنند و در گروه اقدامات از قبل برنامه ریزی شده شان بساط مظلوم نمایی و شانتاژ خبری را برای برخی پهن نمایند.

حتی حافظه های کوتاه مدت هم ماجرای" نیروی مزد بگیر و نفوذی اصلاح طلبان در جریان حزب الله را فراموش نکرده اند که چگونه امیرفرشاد ابراهیمی با چهره ای برافروخته و محاسنی انبوه و با شعارهای انقلابی به مهاجرانی و عبدالله نوری و سایر اصلاح طلبان حمله می کرد تا مقدمات هجمه به حزب الله و بسیج فراهم شود و اکنون هم عطاء الله مهاجرانی و هم امیرفرشاد ابراهیمی در خارج از کشور به سر می برند و از ارباب اصلی جیره می گیرند"

جناب آقای علی مطهری!
امروزه بر همگان واضح و شفاف است که حضرتعالی صرفا بخاطر مخاصمه با مخالفین و منتقدین جناب آقای هاشمی رفسنجانی - که یکی از آنها جناب آقای رئیس جمهور می باشد -  لب به سخن می گشایید و قلم بدست می گیرید و صرفا در زمینی اخلاقیات و روایات معصومین را ذبح می کنی که تیریش به خاندان هاشمی اصابت نکند و الا مگر می شود کلیپ کاملا مشکوک چند روز پیش در پارکینگ حرم حضرت شاه عبدالعظیم حسنی(ع) به دست حضرتعالی برسد و رگ احساس وظیفه تان را بفشارد ولی کلیپهای متعدد حضور فائزه هاشمی در اغتشاشات بعد از انتخابات و اهانت های مکرر وی به نظام و ولایت فقیه و ریاست محترم جمهوری و مصاحبه های تخریبی وی با رسانه های ضدانقلاب بر علیه جمهوری اسلامی، تا کنون توفیق تشرف به محضر همایونی تان را نداشته باشند!

جناب آقای مطهری!
آنچه از نگاه و سخنان عاقلان و نخبگان این مرز و بوم و شعارهای مردم بصیر ایران بر می آید اینکه حضرتعالی با شیوه اتخاذی اخیرتان به گندم ری که سهل است به گندم شمیرانات هم نخواهید رسید و جا دارد در این ایام بیش از فروش به مطالعه کتب پدر بزرگوارتان علامه شهید و بصیر، استاد مرتضی مطهری(ره) اهتمام بورزید زیرا از نگاه قرآن و اسلام و ملت شریف ایران، آقازادگی ملاک فهم و فضیلت نیست بلکه مسافران کشتی نوح به صرف اطاعت و همنشینی با پیامبر خدا، بر آقازادگان قلب زنگار گرفته برتری و فضیلت یافتند و پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
BRAZIL
۱۴:۴۳ - ۱۲ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
واقعادستت دردنكنداستفاده كرديم اي كاش مطهري بي غرض ومنصفانه متن شماراميخواند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۷ - ۱۲ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
پسر کو ندارد نشان از پدر مخوانش پسر بخوان ....
آنانکه فخر به اجداد می کنند چون سگ دل خود به استخوانی شاد می کنند
پسر نوح دارا ی چه ویژگی هایی بود؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۰ - ۱۳ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
با عرض پوزش آقاي مطهري بيمار سياسي هستنند . آنچه جلوي پايش است ميبند . آقاي مطهري هر كه را ريش داشت ميگويد پدرم است . ايشان بشدت دهن بين و رفيق باز بوده و انسان آزاده اي نيست چونكه سالهاست رفتارش را رصد كردم . و تحقيق كردم كه به يقين بيمار است .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۲ - ۱۴ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
کاش متن حسین قدیانی رو هم میخوندی
اونجا که اسم این به قوا شما چاله میدونی اجیر شده و سوابق جنگ و ... دفاع از آقا در فتنه و ... اش رو نوشته
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها