کد خبر: ۱۰۰۹۵
زمان انتشار: ۱۸:۴۳     ۱۳ اسفند ۱۳۸۹
به گزارش پایگاه 598 به نقل از سایت روایت حدیث، بعد از آن که شایعات در باره تغییر در جامعة الزهرا فروکش کرد اخبار و شایعات جدید در باره عزل و نصب ها در حوزه ادامه دارد.

انتصاب حجت السلام سقای بی ریا به ریاست دفتر جامعه مدرسین و حجت الاسلام محمود رضا جمشیدی مدیر حوزه علمیه خواهران و حجت الاسلام موسوی معاون سابق آموزشی دانشگاه باقر العلوم به عنوان معاون اداری مالی دفتر تبلیغات برخی از تغییرات انجام شده یا در حال انجام است.

حجت الاسلام جمشیدی ، در پی بیماری و اظهار خستگی آیت الله شرعی حجت الاسلام شرعی به جای ایشان منصوب شد و به همین سبب حجت الاسلام جمشیدی در ضمن حفظ عضویت در هیئت رئیسه جامعه مدرسین از عنوان ریاست دفتر استعفا کرد.

پس از کنار رفتن حجت الاسلام جمشیدی، این سمت به حجت الاسلام سقای بی ریا سپرده شد. سپردن مسئولیت حجت الاسلام جمشیدی به سقای بی ریا با موضع گیری برخی علما و مراجع قم مبنی بر سمت و سوی دولتی شدن حوزه رو برو شد.

البته حجت السلام سقای بی ریا اخیرا از سمت مشاور ریاست جمهوری استعفا کرد است.

از طرفی حجت الاسلام قباد سلیمانی معاونت سابق اداری دفتر تبلیغات نیز برای ادامه تحصیل در دوره دکترا از مقام خود استعفا کرد.

شنیده ها هاکی از آن است که حجت الاسلام مبلغی معاونت پژوهشی دفتر نیز با دعوت دکتر لاریجانی به مرکز پژوهشهای مجلس منتقل خواهد شد و حجت الاسلام آل بویه مدیر فعلی پژوهشکده فلسفه و کلام پژوهشگاه علوم و فرهنگ به جای ایشان منصوب خواهد شد .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها