کد خبر: ۱۰۱۳۷۶
زمان انتشار: ۱۳:۵۰     ۳۰ آذر ۱۳۹۱
ادبیات امام در فتنه ۸۸ موجب جابه‌جایی اجتماعی قدرت شد
رئیس فرهنگستان علوم اسلامی خاطرنشان کرد: باید به انقلاب با دیدی وسیع‌تر نگاه کرد، چراکه انگیزه‌ای که تبدیل به انقلاب شد، در جبهه انبیا بود. برای شناخت انقلاب باید گفتمان امام را زنده کنیم و دیدیم ادبیاتی که به وسیله مقام معظم رهبری زنده شد

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس از شیراز، استاد سید محمد مهدی میرباقری، چهارشنبه‌شب در طرح معرفت و بصیرت که در دفتر جبهه پایداری انقلاب اسلامی در شیراز برگزار شد، اظهار داشت: گاهی انقلاب خرد تعریف می‌شود یعنی آن را فقط حرکتی علیه استبداد و در مسیر دموکراسی‌خواهی می‌دانند.

این مدرس و محقق فلسفه و علوم اسلامی ادامه داد: باید به انقلاب با دیدی وسیع‌تر نگاه کرد، چراکه انگیزه‌ای که تبدیل به انقلاب شد، در جبهه انبیا بود.

مسئول دفتر فرهنگستان علوم اسلامی خاطرنشان کرد: برای شناخت انقلاب باید گفتمان امام را زنده کنیم و دیدیم ادبیاتی که به وسیله مقام معظم رهبری زنده شد.

ادبیات امام در فتنه 88 موجب جابه‌جایی اجتماعی قدرت شد

وی ابراز داشت: اکنون می‌بینیم که آمریکای سکولار و اسلام تندرو که همان سلفی‌ها و وهابی‌ها هستند، کنار یکدیگر در حال مبارزه با جریان مقاومت هستند و این مبارزه حتی در جهت دادن به جنبش‌های منطقه نیز ادامه دارد.

استاد میرباقری با اشاره به بیداری اسلامی افزود: بدبین نیستم اما بسیاری تحرکاتی که در مصر صورت می‌گیرد، مهندسی شده و برای ایجاد انقلاب مصنوعی است.

این مدرس حوزه ادامه داد: شاید بتوان گفت که غرب از تحرکات اجتماعی استفاده کرده و انقلابی مصنوعی حول مرسی و سکولاریست‌های میانه‌رو را اداره می‌کند.

وی افزود: حکومت سکولارهای میانه‌رو در منطقه می‌تواند یک معضل اساسی برای نظام جمهوری اسلامی باشد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ماری
UNITED KINGDOM
۲۳:۴۴ - ۳۰ آذر ۱۳۹۱
۰
۰
قراره بعدیه بچه های پایداری دوشنبه دانشگاه تربیت مدرس 4 دی
پاسخ
fhm
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۷ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
۰
۰
آدرس دفتر جبهه پایداری در شیراز کجاست؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها