کد خبر: ۱۰۴۳۸۲
زمان انتشار: ۲۳:۰۱     ۱۲ دی ۱۳۹۱
فارس، تیم استقلال یک روز پس از برتری مقابل سایپا از ساعت 13:30 دقیقه امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی تمرینات خود را پیگیری کرد.

 

امیر قلعه نویی در تمرین امروز حضور نداشت و البته بازیکنانی مثل مهدی رحمتی،حنیف‌عمران‌زاده،مجتبی جباری، سیاوش اکبرپور نیز در تمرین امروز شرکت نکردند. همچنین امیرحسین صادقی با لباس شخصی در کمپ استقلال حاضر شده و پس از چند دقیقه بدون آنکه تمرین کند ورزشگاه را ترک کرد.

 

* فرهاد مجیدی که ظهر امروز مجوز بازی اش در استقلال صادر شده در کنار دیگر بازیکنان به تمرین پرداخت.

 

*بازیکنانی که در ترکیب اصلی آبی پوشان مقابل سایپا به میدان رفته بودند بعد از 20 دقیقه ریکاوری ورزشگاه را ترک کردند.

 

* تنها حدود 20 نفر از طرفداران استقلال در تمرین این تیم حضور داشتند.

 

* فرزاد حاتمی که روز گذشته سومین گلش را برای استقلال به ثمر رسانده بود سوژه اصلی بازیکنان این تیم شد، خوشحالی بعد از گل زدن این بازیکنان مورد توجه دیگر بازیکنان قرار گرفته بود و جالب اینجا است، آرش برهانی که گفته می‌شد به این بازیکن پاس نمی‌دهد حرکت بعد از گل فرزاد حاتمی را در تمرین تکرار می‌کرد و باعث خنده های دیگر بازیکنان شد.

 

* بازیکنانی که در ترکیب ثابت استقلال حضور نداشتند در قالب دو تیم زیر نظر مجید صالح به فوتبال درون تیمی پرداختند. بیک زاده در جریان این بازی درون تیمی دچار آسیب دیدگی شد و به تمرین ادامه نداد. وی بلافاصله بعد از این موضوع به کلینیک دکتر نوروزی رفت.

 

* همزمان با برگزاری تمرین استقلال تیم پیشکسوتان استقلال در دیداری دوستانی به مصاف کارمندان باشگاه استقلال رفت، در ترکیب تیم پیشکسوتان بازیکنانی مثل سیروس دین‌محمدی، علی چینی و ایوب اصغرخانی حضور داشتند که البته دین‌محمدی مثل روزهای جوانی‌اش شوت‌های محکمی می‌زد و باعث جلب توجه می‌شد.

 

 

*بازیکنان استقلال بعد از پایان تمرین به آرزه و ساموئل سال جدید میلادی را تبریک گفتند.

 

تمرینات تیم استقلال فردا از ساعت 15 جهت آمادگی برای دیدار با ذوب‌آهن برگزار خواهد شد، دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن روز شنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها