کد خبر: ۱۰۴۸۸۸
زمان انتشار: ۱۰:۲۹     ۱۶ دی ۱۳۹۱
مربی - بازیکن تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی گفت: مگر علی دایی زمانی مربی و بازیکن تیم سایپا نبود که تیمش هم قهرمان شد؟ من هم در ملوان مثل او هستم.

مریم ایراندوست در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره پیروزی 6 بر صفر تیمش مقابل ویژن فارس گفت: شیراز تیم خوبی دارد، پیروزی مقابل این تیم همیشه برای شمالی‌ها سخت بود. 2 سال بود که بازی مقابل این تیم را در شهرشان واگذار می‌کردیم اما در این دیدار بازیکنان خوب بازی کردند و موفق شدیم به برتری برسیم.

ایراندوست درباره بازی‌اش در این مسابقه، علاوه بر کار مربیگری و اینکه این مسئله مشکلی ایجاد نمی‌کند، عنوان کرد: مگر علی دایی نبود که هم سرمربی بود و هم بازی می‌کرد و حتی تیم سایپا را به عنوان قهرمانی لیگ رساند؟ چند سالی است که برای حضور در لیگ کارت بازی می‌گیرم نه مربیگری. سال گذشته با توجه به اینکه هدایت تیم بزرگسالان را برعهده داشتم نتوانستم برای ملوان بازی کنم و همین مسئله به تیم ضربه زد اما امسال 13 بازی انجام داده‌ام و 10 گل به ثمر رسانده‌ام.

* با باشگاه به عنوان بازیکن قرارداد دارم

وی در پاسخ به این سوال که با چه عنوانی در تیم ملوان حضور دارید و مسئول کمیته مسابقات گفته است ملوان سرمربی ندارد، اظهار داشت: اگر منظور شما قرارداد داخلی با باشگاه است که من به عنوان بازیکن با ملوان قرارداد امضا کرده‌ام و خواهرم به عنوان مربی حضور دارد. از سال 82 که با ملوان کار کرده‌ام همیشه به عنوان بازیکن بوده‌ام و اگر روزی از من بپرسند بین بازیکن و مربیگری کدام را انتخاب می‌کنی بازی را انتخاب می‌کنم.

بازیکن تیم فوتبال بانوان ملوان درباره بازی حساس تیمش در هفته پنجم دور برگشت مقابل شهرداری بم و حضور نمایندگان AFC در این مسابقه، تصریح کرد: ناظران AFC هر سال برای نظارت بر کار داوران به ایران می‌آیند. با توجه به اینکه بازی حساس این هفته لیگ بین تیم‌های ملوان و بم برگزار می‌شود و همچنین شرایط مناسب و استاندارد انزلی، فدراسیون تصمیم گرفت ناظران در این مسابقه حاضر باشند.

* رحیمی را کنترل کنیم مقابل بم پیروز می‌شویم

ایراندوست همچنین درباره برنامه تیمش برای شکست بم، گفت: بم از یکشنبه در انزلی اردو می‌زند. اگر بتوانیم مریم رحیمی را کنترل کنیم می‌توانیم نتیجه بگیریم. دور رفت هم خوب بودیم اما نتوانستیم قدرت بدنی رحیمی را کنترل کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 19 سال بانوان در پاسخ به این سوال که آیا بانوان بزرگسال برای مسابقات قهرمانی آسیا دیر شروع نکرده‌اند و می‌توان به صعود بانوان امیدوار بود، تصریح کرد: بازیکنان درگیر لیگ هستند بنابراین از نظر آمادگی جسمانی مشکلی ندارند. مسئله هماهنگی بازیکنان و تاکتیک است که با هدایت هلنا کاستا حل می‌شود. درباره جام جهانی نیز باید بگویم تاکنون این اتفاق رخ نداده و ما نباید روی این مسئله تمرکز کنیم چرا که بازیکنان دچار استرس می‌شوند. باید بازی خودمان را انجام دهیم و نیم نگاهی هم به صعود به جام جهانی داشته باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها