کد خبر: ۱۰۵۱۹۹
زمان انتشار: ۱۲:۲۳     ۱۷ دی ۱۳۹۱
مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مورد کسب تساوی مقابل استقلال گفت: تساوی حریف‌مان را راضی کرد اما ما را نه.

به گزارش 598،سپهر حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تساوی بدون گل تیمش مقابل استقلال گفت: فکر می‌کنم مسابقه یک طرفه‌ای را مشاهده کردیم و با تمام احترامی که برای تیم استقلال قائل هستم باید بگویم ما تیم برتر میدان بودیم. اگر از فرصت‌های‌مان استفاده می‌کردیم می‌توانستیم برنده این مسابقه شویم. عملکردمان در این مسابقه نشان داد ذوب آهن کم کم به جایگاه اصلی خود نزدیک می‌شود.

وی در مورد اینکه آیا ذوب آهن می‌تواند خود را در لیگ حفظ کند، عنوان کرد: به فکر حفظ تیم در جدول نیستیم بلکه می‌خواهیم جزو 6 تیم ابتدای جدول باشیم. اگر هدف ما برای بقا باشد احتمال سقوط‌مان وجود دارد اما ما قصد داریم جزو 6 تیم برتر قرار بگیریم. خدا را شکر اختلاف‌ها بسیار کم است و می‌توانیم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم. ذوب آهن پتانسیل بالایی دارد. در 5 هفته گذشته نتایج خوبی به دست آوردیم، البته باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم. چرا که تیم‌ها در آخر فصل سخت‌تر امتیاز از دست می‌دهند. 

حیدری در مورد شرایط زمین چمن فولاد شهر اظهار داشت: مسئولان تیم دنبال پیدا کردن زمین تمرین هستند چرا که ما بسیاری از تمرینات‌مان را در زمین فولاد شهر انجام می‌دهیم و این به کیفیت چمن آسیب وارد می‌کند. مسئولان و فرهاد کاظمی به شدت پیگیر این موضوع هستند تا تیم‌مان در زمین دیگری کار خود را دنبال کند.

مدافع تیم فوتبال ذوب آهن در مورد اینکه آمار گل خورده تیمش بسیار بالاست، خاطرنشان کرد: اوایل فصل هماهنگی زیادی نداشتیم و در 10 هفته اول گل‌های زیادی را دریافت کردیم اما اکنون چند هفته است وضعیت‌مان بهتر شده و روند رو به رشدی در پیش داشتیم. شرایط ذوب‌ آهن روز به روز بهتر می‌شود. چند مسابقه است که گلی را دریافت نکردیم و باز هم اعلام می‌کنم در پایان فصل جزو بهترین خطوط دفاعی خواهیم شد.

حیدری در مورد اینکه چرا ذوب آهن در بازی مقابل استقلال با لباس‌های قرمز برای گرم کردن به زمین مسابقه آمدند، تصریح کرد: ما دو لباس تمرین به رنگ‌های قرمز و آبی داریم و این اتفاق مشکل خاصی نبود. یک روز در میان لباس خود را عوض می‌کنیم و در بازی مقابل استقلال نوبت استفاده از لباس قرمز بود. هیچ کس به ما نگفته بود که در این بازی با لباس قرمز گرم کنید همانطور که می‌دانید برخی دوست دارند حاشیه سازی کنند و اصلا مشکل خاصی وجود نداشت.

وی در مورد دربی هفته آینده اصفهان و دیدار مقابل سپاهان عنوان کرد: سپاهان تیم بزرگی است که در چند سال اخیر همواره ثبات داشته است. بازی مشکلی را در پیش داریم. هر دو تیم به سه امتیاز این مسابقه نیاز دارند ما دیروز نیز باید به پیروزی می‌رسیدیم و به سه امتیاز این دیدار نیاز داشتیم. شاید استقلال از کسب تساوی راضی شده باشد اما ما به هیچ وجه از این نتیجه راضی نشدیم. مقابل سپاهان نیز محکوم به برد هستیم و می‌دانیم به سه امتیاز این مسابقه نیاز مبرم داریم.

حیدری افزود: من چه زمانی که در پرسپولیس بودم و چه زمانی که در مس حضور داشتم، هر وقت اعلام می‌کردم تیم ما شرایط بهتری را در ادامه تجربه خواهد کرد، این اتفاق می‌افتاد و اهل صحبت‌های احساسی نیستم. وقتی الان می‌گویم می‌خواهیم بین 6 تیم برتر لیگ قرار بگیریم، قطعا این اتفاق خواهد افتاد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها