کد خبر: ۱۰۵۶۳۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۵     ۱۹ دی ۱۳۹۱
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با تأکید بر این موضوع که دولت فاسد نیست، گفت: بنده در دولت بودم اما سه سال کثافت‌کاری‌های دولت اصلاحات را پاک کردم.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، عبدالرضا مصری سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی امروز سه‌شنبه در مخالفت با یک پیشنهاد حذف در صحن علنی و در واکنش به اظهارات تاجگردون نماینده گچساران که در سخنانش گفته بود سال‌هاست که گفتیم دولت فاسد است، اظهار داشت: بنده در دولت بودم اما سه سال کثافت‌کاری‌های دولت اصلاحات را پاک کردم و با شبکه‌های اختاپوسی مبارزه کردم.

محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس خطاب به مصری گفت خارج از موضوع صحبت نکنید بحث سیاسی نداریم.

به گزارش فارس مصری در ادامه گفت: اگر می‌خواهیم به بهانه یک قانون عقده‌گشایی کنیم مجلس جای این کار نیست.

وی اضافه کرد: اگر مباحث سیاسی داریم باید بنشینیم و با هم مباحثه کنیم اما برخی می‌گویند سال‌هاست دولت فاسد است، باید بگویم دولت فاسد نیست.

مصری با بیان اینکه ممکن است اشکالاتی وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: من با دلیل و مدرک ثابت می‌کنم کجاها فساد بوده و چه زمانی این فساد انجام شده و البته این موضوع ربطی هم به این دولت ندارد، البته هیچ دولتی هم معصوم نیست.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس بیان داشت: اینکه در جلسه به خاطر یک موضوع بگوییم دولت فاسد است بسیار حرف بی‌جایی است و مجلس اصلاً این موضوع را قبول ندارد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها