کد خبر: ۱۰۶۰۹۵
زمان انتشار: ۱۸:۵۳     ۲۰ دی ۱۳۹۱
حاتم نارویی که سه ماه قبل در ادامه انتصابات سوال برانگیز در استانهای مختلف به عنوان استاندار سیستان و بلوچستان منصوب شده عملکرد وی تاکنون موجی از نارضایتی در میان اقشار مختلف دانشجویی و فعالین اصولگرا این استان برانگیخته است.
به گزارش زاهدان پرس، انتصابات متعدد فامیلی ، برخورد با نیروهای ارزشی در استانداری ، انتصاب از نزدیکان ستادهای فتنه و مولوی عبدالحمید ، دیدار با فتنه گران و حتی برخی چهره های مرید بن لادن در استان بخشی از کارنامه استاندار سیستان و بلوچستان می باشد که تشکل های مختلف دانشجویی و فعالین اصولگرا به آن به صورت های مختلف واکنش نشان داده اند.
 
عملکرد پر حاشیه استاندار سیستان و بلوچستان حتی کار را به جایی رسانید که نمایندگان مردم ایرانشهر، خاش، چابهار و زاهدان و حتی یکی از نمایندگان اصولگرا در تهران طی تذکرات کتبی به وزیر کشور انتقاد کردند.
 
کار به اینجا نیز ختم نشد و نمایندگان سیستان و بلوچستان از وزیر کشور برای پاسخگویی به عملکرد حاتم نارویی برای آمدن به مجلس دعوت کرده اند.
 
در همین حال برخورد با نیروهای ارزشی از طرف استاندار جدید سیستان و بلوچستان کار را به جایی رساند که با وساطت برخی نمایندگان و چهره های مقبول سیاسی در استان فعلا تجمعات اعتراضی از طرف دانشجویان و فعالین ارزشی در انتقاد از حاتم نارویی منتفی شده و البته به نظر می آید این مسئله در آینده اتفاق بیافتد.
 
با این وجود اخیرا یکی از جانبازان سیستان و بلوچستان که چندی قبل با تهمت های استاندار دچار مشکلات متعدد کاری و آبرویی شد و اینک ثابت شده همه آن تهمت ها دروغ بوده و وی سندی برای اثبات ادعاهای خود ندارد، از حاتم نارویی شکایت کرده و بزودی این استاندار پر حاشیه به دادگاه حضار خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها