کد خبر: ۱۰۸۰۰۴
زمان انتشار: ۱۹:۴۰     ۰۱ بهمن ۱۳۹۱
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه:
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تنها عامل اقتدار سه دهه انقلاب اسلامی را پیوند قلبی و عملی امت با ولایت دانست.

به گزارش 598 به نقل از گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در چهارمین همایش هادیان و مسئولان سیاسی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) تأکید کرد:‌ نظام جمهوری اسلامی با وجود فتنه‌های متعدد و تلاش‌های گوناگون دشمن، به برکت پیوند امت با ولایت، روز به روز محکم‌تر و مقتدرتر شده است و همچنان دشمنان انقلاب برای به شکست کشاندن انقلاب اسلامی، مذبوحانه در تلاشند مردم را از ولایت جدا کنند.

وی تحریم‌ را از جمله حربه‌های دشمن برای جدا ساختن مردم از ولایت فقیه دانست و گفت: هدف دشمن از تحریم شکستن مقاومت مردم و در نهایت شکستن اتصال مردم از ولایت است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه "بخش قابل توجهی از بار تحریم اقتصادی ایران بر دوش غرب تحمیل شده است"، افزود: دشمن با اعمال تحریم علیه ایران به عملیات انتحاری دست زده و اکنون خود در حال پرداخت تاوان تحریم علیه ایران است اما چون می‌پندارد این تحریم‌ها مقاومت مردم را می‌شکند و مردم دست از ولایت برمی‌دارند، تبعات این تحریم‌ها را به جان خریده است.

وی خطاب به هادیان سیاسی مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) تأکید کرد: به عقیده مقام معظم رهبری، مقاومت باید در اقتصاد، سیاست و فرهنگ نهادینه شود و هادیان سیاسی نیز باید برای مردم تبیین کنند که امروز مقاومت، عبادت و جهاد است.

بر اساس این گزارش، چهارمین همایش هادیان و مسئولان سیاسی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) به مدت یک روز با شعار «بصیرت، ولایت‌مداری و عمل به هنگام» با حضور هادیان و مسئولان سیاسی مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) برگزار شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها