کد خبر: ۱۰۸۹۵
زمان انتشار: ۱۳:۰۴     ۲۱ فروردين ۱۳۹۰
"عماریون"- تداوم اقدامات بی نظیر استاندار کرمانشاه موجب شکستن قداستها و ارزشها!! و اینبار هتک حرمت خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان در سفر ریاست محترم جمهوری...؟؟؟!!!

استاندار مشارکتی کرمانشاه طی ماههای گذشته در چندین موضوع اقدامات منحصر به فردی صورت داد که طی تمام سالهای پس از پیروزی انقلاب سابقه نداشته است.

در تداوم این اقدامات، اینبار نوبت هتک حرمت و شکستن حریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و... رسید!! همان قشری که حضرت امام(ره) آنان را چشم و چراغ این ملت می دانستند و مقام معظم رهبری کشور را مرهون آنان قلمداد فرمود...

ماجرا از اینجا آغاز شد که برابر اعلان قبلی مقرر شد که در سومین سفر ریاست محترم جمهور به کرمانشاه، وی ...






همچنانکه در خبر قبلی نیز اشاره شد وقایع شرمباری در جریان دیدار ریاست محترم جمهوری با خانواده های شهدا پیش آمد؟!










تداوم اقدامات بی نظیر استاندار کرمانشاه موجب شکستن قداستها و ارزشها!! و اینبار هتک حرمت خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان در سفر ریاست محترم جمهوری...؟؟؟!!!

همانطور که پیش از این بارها اشاره شد ، استاندار مشارکتی کرمانشاه طی ماههای گذشته در چندین موضوع اقدامات منحصر به فردی صورت داد که طی تمام سالهای پس از پیروزی انقلاب سابقه نداشته است.

در تداوم این اقدامات، اینبار نوبت هتک حرمت و شکستن حریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و... رسید!! همان قشری که حضرت امام(ره) آنان را چشم و چراغ این ملت می دانستند و مقام معظم رهبری کشور را مرهون آنان قلمداد فرمود...

ماجرا از اینجا آغاز شد که برابر اعلان قبلی مقرر شد که در سومین سفر ریاست محترم جمهور به کرمانشاه، وی بعداز ظهر روز پنج شنبه هجدهم فروردین در جمع خانواده های شهدا و ایثارگران حاضر و به برخی از آنان نیز نشان اهدا نماید.

مسؤلین سازمان امور شهدا و ایثارگران برابر شاخص هایی که برای آن تعیین شده، به تعدادی از خانواده های شهدا اعلام کردند که ما لیست شما را به استانداری داده ایم ولی کار از دست ما خارج شده و استاندارگزینشی عمل کرده! لذا عده ای راکه مخالف اقدامات اوهستند و برخی ازآنان دو و سه شهید و... تقدیم اسلام و انقلاب نموده اند (و بعضا شهدای آنها اولین سرداران شهید سپاه کل کشور محسوب می شوند) را حذف نموده است که این اقدام ظالمانه و تبعیض آمیز آنهم دردولتی که منادی عدالت سرمی دهد موجب اعتراض شدید چند صد خانواده شهید وجانباز و....حاضر درمقابل محل سالن مراسم گردید.

استاندار دوم خردادی و مشارکتی کرمانشاه در شرایطی نام این مادران شهید و... را از لیست دلخواهش حذف می کند که اهل چهارمحال و بختیاری است و اساسا روزهای درد و رنج این مردم را ندیده است و نیز کمترین سابقه رزمندگی و... ندارد! بلکه برابر اسناد موجود سابقه تقابل فیزیکی با ایثارگران کهکلویه و... را نیز در کارنامه خود ثبت نموده است.

متعاقبا مسؤلین استان در پی اعتراض خانواده های شهدا، ابتدا ساعت مراسم را از وعده قبلی (ساعت 4 بعدازطهر) به ساعت 30/6 عصر تغییر دادند.

با این حال مادر برخی شهیدان با دلی شکسته(بر روی چرخ ویلچر) و نیز چندین خانواده شهید دیگر به همراه جمع قابل توجهی از جانبازان و رزمندگان و جانبازان به منظور شرکت در مراسمی که حق مسلم آنها بوده و آنرا تضییع نموده اند، به مقابل سالن مراسم مراجعه می نمایند و در آنجا با جمع قابل توجه دیگری از خانواده های شهدا و جانبازان مظلومی که حکایت مشابه دارند مواجه می شوند! ولی متأسفانه نه تنها از ورود آنان جلوگیری می نمایند بلکه هنگامی که این خانواده ها می خواهند تا مسئولی بیاید و به طور منطقی، پاسخی به این رفتارها ناصحیح و زشت ارائه دهد، افراد ذیربط با تمسخر و رفتارهای توهین آمیز... به داخل محوطه می روند و نه تنها درب را به روی اینها می کوبند و می بندند بلکه در کمال ناباوری یک دستگاه اتوبوس پشت درب قرار می دهند تا نبادا ازدحام خانواده های معترض درب را باز کند؟!

و با این رفتار زشت تحقیرآمیز و غیرقابل توقع جمعیت حاضر را به شدت جریحه دار و برآشفته می نمایند و آنها کماکان به احقاق حق قانونی و شرعی خود پافشاری می نمایند و بالاخره موفق می شوند درب را باز و وارد محوطه مسیر سالن شوند اما متأسفانه با ضرب و شتم و برخورد...؟! مواجه می شوند و در این حادثه غیرقابل تصور و بی نظیر و دردناک چندین نفر از جمع مذکور مجروح و حتی از ناحیه سر و بینی و.. دچار شکستگی می شوند، به طوری که عکسها و فیلم موجود قلب هر انسان متعهدی را جریحه دار می نماید؟! صحنه های دردناک تعرض فیزیکی به برخی خواهران و مادران شهدا و شکستن قاب عکسهای شهدای بیداردل که برای برخی از آنها حضرت امام(ره) شخصا، پیام تسلیت و ارسال کرده بود...

متعاقبا پس از وقایع دردباری که در دقایق مذکور پیش آمد که قلم از بیان آنها شرم دارد (امیدواریم هرگز روزی نرسد که فیلمها و تصاویر آن را منتشر کنیم)، فضای ندامت و پشیمانی برای متعرضین پیش آمد و تازه برخی مسؤلین خود را نمایان ساخته و هراسان بین خانواده های شهدا آمده و گفتند شما بفرمائید داخل سالن مراسم؟! اما خانواده های مذکور که هرگز چنین رفتار زشتی را تصور نمی کردند، علیرغم اصرارهای مکرر و نیز تقاضای مسؤلین تهرانی و... دیگر حاضر به این دیدار نشده و با قلبی شکسته بازمی گردند. هر چند همانجا نیز به مسؤلین دیربط اعلام شد که برای مطالبه دنیایی برای شرکت در این مراسم نیامدیم و قصد تظلم خواهی داشتیم اما امروز ظلم فجیعتری به وقوع پیوست که همه دیدید...

گفتنی است است آقای زریبافان معاون محترم رئیس جمهور و سرپرست سازمان امورشهداء وایثارگران نیز که درمراسم شرکت داشته در پی صدای اعتراضات خانواده های شهدا و... درجریان کامل قضیه قرارمیگیرند و به شدت از این اقدامات زشت اظهارتأسف می نمایند.

درهمین رابطه جمعی ازخانواده های معظم شهداء طی نامه ای خطاب به رئیس جمهوراظهارداشتند: درشرایطی که حضرتعالی درکالیفرنیا و درمیان مخالفین نظام اسلامی و بعضا کفاری که صهیونیست ها نیز درآن شرکت داشتند با روی گشاده سخن می گویند و سعه صدراز خود نشان می دهید، ولی جای تأسف دارد که درداخل کشور و در جریان سفر شما به استان کرمانشاه، استاندارمنصوب شما! به خاطر اینکه صدای برخی مخالفینش که ازخانواده های معظم شهداء دوشهید و سه شهید و جانبازان می باشند به شما نرسد مسبب برخورد فیزیکی و سرکوب خانواده های رنج کشیده انقلاب می شود!؟ اقدامات زشتی که توسط استانداران تندرو دورانهای خاتمی و... نیز مسبوق به سابقه نیست و در یک جمله برخی حوادث اخیر کرمانشاه در دوران دولت شما فاجعه است. به راستی چرا؟

یادآوری بیان نورانی امیرالمؤمنین(ع) در اینجا متناسب است که آن بزرگوار هنگامی که از درآمدن خلخال از پای زن یهودی اطلاع می یابد، می فرماید: اگر انسان برای این مصیبت دق کند و بمیرد، جا دارد و ملامتی ندارد.

حال چگونه باید این وضع را تحمل کرد که نه تنها خواهران و مادران شهدا و جانبازان را به ظلم از حداقل حق مسلم خود محروم می کنند بلکه به جرم تلاش برای شرکت در مراسمی که حداقل حق آنهاست، آنان را مورد ضرب و شتم قرار می دهند و آنان فقط فریاد یاحسین سر میدهند.

انشاءالله هرگز آن روز فرا نرسد که مردم آن فیلها و اسناد مشابه منتشرنشده را مشهده نمایند که آن وقت...

انا لله و انا الیه راجعون



لازم به تذکر است، علیرغم اینکه مسؤلین نهاد ریاست جمهوری و... از نزدیک شاهد ریز این حوادث بودند، اما متأسفانه هنوز مقامی حاضر به پاسخویی رسمی در این رابطه و نیز قضایای استادیوم و... نشده اند و ترجیح داده اند که صدای این افتضاح را بالا نیاورند؟؟!!






























(خانواده شش شهید که او را راه نمی دادند!!)





(همسر جانباز ویلچری و... که از این توهینها بغض کرده بود)









نمونه های اندکی از توهین به تصاویر شهدا!!!!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
-
۱۶:۳۸ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۰
۰
۰
احمدی نژاد به جای مشایی از این ها حمایت کن
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها