کد خبر: ۱۱۰۰۲۶
زمان انتشار: ۰۸:۱۹     ۰۹ بهمن ۱۳۹۱
نماینده ولی‏فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: ارائه آمارها نشان می‏دهد که تحریم‏ها نتوانسته است به ایران آسیبی برساند.

به گزارش 598 به نقل از روابط عمومی گمرک استان سمنان، آیت‏الله سیدمحمد شاهچراغی در نشستی با مدیرکل و مسئولان گمرک استان سمنان با تبریک روز جهانی گمرک، از عملکرد خوب گمرک سمنان در زمینه‏های مختلف تقدیر کرد.

وی با اشاره به آمارهای ارائه شده در خصوص صادرات و مسایل اقتصادی اظهار داشت: ارائه این‏گونه آمارها نشان‏دهنده این است که تحریم‏ها نتوانسته به کشور ضربه بزرگی بزند و این عملکرد نشان می‏دهد که ما هنوز با کشورها در زمینه صادرات و واردات مراوده داریم.

شاهچراغی گفت: برای پیشبرد بهتر کارها باید به کاری که به ما واگذار شده است، عشق بورزیم و عاشقانه کار کنیم؛ عشق کار دائمی و ابدی است.

نماینده ولی‏فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: سه اصل مهم را باید در کارها فراموش نکنیم.

شاهچراغی پیروی از رهبری، وحدت و رضایت مردم را از این اصول ذکر کرد که اگر از این اصول غافل بمانیم، در کارها به مشکلات بسیاری برخورد می‏کنیم.

مدیرکل گمرک استان سمنان نیز به عملکرد خوب گمرک سمنان در 10 ماهه سال 91 نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره کرد و اظهار داشت: در این مدت، 317 هزار تن کالا به ارزش 100 میلیون دلار از این گمرک صادر شده است.

علی‏اکبر شامانی افزود: صادرات کالا از استان سمنان از نظر ارزشی، 22 درصد افزایش نشان می‏دهد.

وی به ایجاد دفتر خانه گمرکی در گرمسار اشاره کرد و گفت: با همکاری بیشتر اداراتی که با گمرک ارتباط کاری دارند، می‏توانیم در جذب شرکت‏های مستقر در تهران به گمرک گرمسار گام‏های بهتری برداریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها