کد خبر: ۱۱۰۰۷۷
زمان انتشار: ۰۹:۵۹     ۰۹ بهمن ۱۳۹۱
تیم فوتبال بارسلونا با برتری پر گل 5 بر یک برابر اوساسونا به استقبال ال کلاسیکو رفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در هفته‌ بیست و یکم رقابت‌های لیگا بارسلونا در ورزشگاه خانگی خود میزبان اوساسونا بود و در پایان با نتیجه‌ پنج بر یک میهمان خود را بدرقه کرد.

لیونل مسی در این دیدار چهار بار برای تیمش گلزنی کرد تا به نوعی پاسخ هت تریک چند ساعت قبل رونالدو را داده باشد.

دیگر گل آبی اناری‌ها را پدرو به ثمر رساند. بارسلونا در این دیدار که سرمربی خود را در اختیار نداشت، تقریبا با ترکیب اصلی به میدان آمد و تنها اینیستا در 11 نفر اصلی حضور نداشت. ویا نیز بر خلاف بسیاری از دیدارهای این فصل از ابتدا به میدان رفته بود.

مسی ابتدا روی پاس ژاوی در موقعیت تک به تک قرار گرفت و به آسانی گل نخست بازی را به ثمر رساند. اما بارسلونا همانند بسیاری از دیدارها روی غفلت مدافعان گل مساوی را دریافت کرد.

در ادامه تصمیم داور برای اعلام پنالتی و اخراج بازیکن اوساسونا هر چند به مذاق تیم میهمان خوش نیامد، اما گل دوم بارسلونا را به همراه داشت.

تیم میزبان به لطف داشتن یک یار بیشتر و البته تکیه بر سبک بازی همیشگی خود توپ و میدان را در دست گرفت و گل‌های بعدی را یکی پس از دیگری به ثمر رساند و البته گل‌های بسیاری را هم نزد. مسی دو بار و پدرو یک بار در ادامه برای بارسلونا گلزنی کردند.

این دیدار در پایان با نتیجه‌ پنج بر یک به سود بارسلونا به پایان رسید. صدرنشین رقابت‌های لیگا با این پیروزی 58 امتیازی شد و فاصله 15 امتیازی خود را با رئال مادرید حفظ کرد.

مسی نیز با چهار گلی که در این بازی به ثمر رساند آمار گل‌های زده خود را به عدد خیره کننده 33 گل رساند و همچنان در صدر جدول گلزنان لیگا باقی ماند.

در سایر دیدارهای برگزار شده آتلتیکو مادرید با سه گل مغلوب بیلبائو شد تا از کورس قهرمانی اندکی عقب بی‌افتد. تیم دوم شهر مادرید حالا خطر سفید پوشان پایتخت را بیشتر احساس می‌کند.

همچنین رایو وایکانو با سه گل بتیس را شکست داد. مایورکا نیز در خانه سه بر دو مقابل مالاگا تن به شکست داد.

در جدول رقابت‌ها بارسلونا با 58 امتیاز صدرنشین است، آتلتیکو مادرید با وجود شکست همچنان با 47 امتیاز نزدیک‌ترین تعقیب کننده آبی اناری‌ها است و رئال مادرید با 43 امتیاز در مکان سوم قرار دارد.

چند ساعت پیش از بازی بارسلونا رئال مادرید در خانه با 4 گل ختافه را شکست داد. تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید در مرحله‌ی نیمه نهایی جام حذفی چهارشنبه مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد. دیدار رفت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها