کد خبر: ۱۱۱۰۸۳
زمان انتشار: ۱۲:۰۷     ۱۴ بهمن ۱۳۹۱
مربي تيم فوتبال صباي قم گفت: کي روش اگر مي خواست هنگام بازيهاي ليگ قهوه و چاي نخورد، مي‌رفت سرمربي اسپانيا مي‌شد و هنگام بازيهاي رئال و بارسا 2 تا چشم هم قرض مي گرفت.
به گزارش 598،محمود فکري سرمربي تيم صباي قم در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: کارلوس کي روش از کيفيت ليگ ما ناراضي است و اعلام کرده که هنگام بازيهاي ليگ ايران مي‌توان قهوه خورد يا به سينما رفت و هيچ اتفاقي هم نمي افتد. آقاي کي روش اگر مي خواست قهوه نخورد، مي رفت هدايت تيم ملي اسپانيا را قبول مي‌کرد تا هنگام بازيهاي رئال و بارسال 2 تا چشم داشت 2 تاي ديگر هم قرض مي گرفت. او قبلا سرمربي رئال بوده اما الان کجاست؟ او حتما پيشنهادات زيادي داشته اما چون از بچگي عاشق ايران بوده به همين دليل آن ها را رد کرده و به کشور ما آمده است تا هدايت تيم ملي را بر عهده بگيرد.

وي تصريح کرد: حتي اگر سطح ليگ مان پايين باشد، ايشان 2 سال است که به ايران آمده و در اين مدت چه کار کرده است و تيم ملي ما نسبت به زمان دايي، قلعه نوعي و برانکو چه تغييري کرده است تا يک چيز جديد از تيم اول کشورمان ديده باشيم. يک مربي حتي وقتي به باشگاهي مي‌رود هم بعد از 2 ماه تغيير ايجاد مي‌کند اما ايشان در تيم ملي چه کار کرده که الان در حد ضعيف هستيم و حتي خوب هم نيستيم.

وي در ادامه گفت: باخت با لبنان را بايد با 4 تا چشم نگاه کني! آقاي کي روش شما به لبنان مي‌بازي و مي گويي بايد هنگام بازيهاي ليگ قهوه و چاي بخوريم! مهمترين تغيير کي روش در تيم ملي باخت به لبنان در بيروت و شکست تيم ملي مقابل ازبکستان در ورزشگاه آزادي است که در کارنامه افتخارات ايشان ثبت شده است.

مربي تيم صباي قم اظهار داشت: شرايط صباي قم در حال حاضر راضي کننده نيست. با توجه به اين که بچه‌هاي ما کم تجربه هستند و سرد و گرم فوتبال را نچشيده‌اند، اگر حق و حقوق شان زودتر پرداخت شود،‌نوسان کمتري خواهيم داشت و در امتيازگيري بهتر خواهيم بود و اختلاف امتيازمان با بالاي جدول را جبران مي‌کنيم اما متاسفانه قول‌هايي که مسئولين باشگاه داده‌اند تاخير داشته و در نتيجه گيري آن طور که مي‌خواهيم هنوز نيستيم.

اميدواريم مشکلات مالي برطرف شود و قولها عملي شود تا نتايج بهتري کسب کنيم.

وي افزود: به لحاظ فني مشکلي نداريم. به هر حال ما همين نفرات را داريم. ايمان زراعتي را پس از مدتها در اختيار داشتيم و هفته گذشته او را در ترکيب اصلي گذاشتيم که 3 گل زد اما دوباره مصدوم شد. در حال حاضر از نظر بازيکن در تنگنا نيستيم و تا شروع ليگ قهرمانان آسيا مشکلي نداريم هر چند که در آسيا از لحاظ نفر کم مي آوريم چون خستگي و آسيب ديدگي باعث مي‌شود تا دچار مشکل شويم. از نظر فني مشکلي نداريم و اگر مشکلات برطرف شود، شرايط بهتري خواهيم داشت.

وي تصريح کرد: نمي‌توانيم بگوييم ليگ برتر اولويت ما است يا ليگ قهرمانان آسيا چون هر دو تا اعتبار صباي قم است و هم ليگ برتر و هم آسيا براي ما اهميت دارد و با تمام توانمان بازي مي کنيم. ليگ را براي خودمان بازي مي‌کنيم در آسيا براي اعتبار ايران و بايد از حيثيت ملي کشورمان دفاع کنيم به همين دليل با تمام توان بازي خواهيم کرد.

فکري در پايان گفت: در بازي با الشباب امارات ميزبان هستيم که امتيازي براي ما است. ما در زمين خودمان بازي مي‌کنيم و خيلي تاثير دارد چون آب و هوا، زمين و تماشاگر با ما است و بايد از اين شرايط به بهترين شکل استفاده کنيم و به مرحله گروهي مسابقات صعود کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها