کد خبر: ۱۱۱۹۳۶
زمان انتشار: ۱۰:۱۲     ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
رونالدينيو بزرگ‌ترين افسوس دوران بازيگري‌اش را کوتاهي زمان هم‌بازي بودن با ليونل مسي اعلام کرد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ مرد سال فوتبال جهان در سال‌هاي 2004 و 2005 درباره بزرگ‌ترين افسوس دوران بازيگري‌اش گفت: «دوران کمي در کنار مسي بودم. اين بزرگ‌ترين افسوس من در دوران بازيگري‌ام است. مسي دوست نزديک من است. وقتي براي اولين بار او را ديدم، مي‌دانستم که روزي بهترين فوتباليست جهان خواهد شد. اين پسر کارهايي بلد بود که براي بازيکنان بزرگ آرزو بود. مسي در سه، چهار سال قبل به طور مداوم بهترين بازيکن جهان بوده و شايد هم بهترين بازيکن تاريخ اما به نظرم نيمار که اکنون 21 ساله است، مي‌تواند بهتر از مسي شود. نمي‌توانم توضيح دهم که نيمار چقدر خوب خواهد شد اما مطمئنم در دو يا سه فصل آينده، نيمار بهترين بازيکن جهان خواهد شد.»


رونالدينيو که چهارشنبه اين هفته به همراه سلسائو در ورزشگاه ومبلي با انگليس ديدار خواهد کرد، ادامه داد: «انگليس فوتبال فيزيکي دارد و اين کار را براي ما سخت مي‌کند. فکر مي‌کنم بازي باکيفيتي را از هر دو تيم شاهد باشيم.»


رونالدينيو در پاسخ به اين سوال که اگر قرار باشد، يک بازيکن انگليس را در تيم ملي برزيل همبازي خود ببيند، گفت: «قطعا وين روني انتخاب من خواهد بود. او در هر تيم ملي باشد، پيشرفت مي‌کند. البته اشلي کول نيز مي‌تواند گزينه ديگري براي من باشد.مهاجم تيم ملي برزيل همچنين درباره زيباترين گل و سرسخت‌ترين مدافعي که در دوران بازيگري با آن روبه‌رو شده است، گفت: گلي که با بارسلونا به ويارئال زدم و گلي که در جام‌جهاني 2002 به انگليس زدم، زيباترين گل‌هايم بودند. سرسخت‌ترين مدافعي هم که با او روبه‌رو شدم، جان تري بود که هميشه من را آزار مي‌داد. همچنين پائولو مالديني نيز ديگر مدافع سرسختي بود که با او روبه‌رو شدم.»


رونالدينيو در پايان درباره شانس برزيل براي قهرماني جام‌جهاني 2014 گفت: «برزيل در هر تورنمنتي باشد، براي قهرماني مي‌جنگد؛ چه برسد به اين‌که اين مسابقه‌ها در خود کشور برزيل باشد. نمي‌توانيد تصور کنيد که جام‌جهاني چه مفهومي براي مردم برزيل دارد. در برزيل از رييس جمهور و سياستمداران گرفته تا مردم عادي همگي از ما قهرماني جام‌جهاني را مي‌خواهند. برزيل و انگليس چهارشنبه اين هفته در ديداري دوستانه در ورزشگاه ومبلي به مصاف هم مي‌روند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها