أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۱۴۴۸۶
زمان انتشار: ۱۰:۰۲     ۳۰ بهمن ۱۳۹۱
با توجه به پیش‌بینی‌ها و گمانه زنی‌ها هشت فیلم سینمایی متقاضی اکران نوروزی 92 هستند که در میان اسامی فیلم‌ها دو فیلم تولید سال گذشته به چشم می‌خورد.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار سینمایی فارس، پیش‌بینی‌ها و گمانه‌زنی‌ها برای اکران نوروزی فیلم‌ها که یکی از اکران‌های موثر و موفق به شمار می‌آید زیاد است، اما صاحبان هشت فیلم، متقاضی اکران فیلم‌هایشان در نوروز 92 هستند . فیلم‌های سینمایی «برف روی کاج‌ها»، «تهران 1500»، «روز روشن»، «هیس...»، «حوض نقاشی»، «رسوایی»، «عملیات مهد کودک» و «جابه جا» تقاضاهای خود را تاکنون به صورت شفاهی و کتبی به معاونت‌ فعالیت‌های سازمان سینمایی ارایه داده‌اند.

در میان اسامی فیلم‌ها فیلم سینمایی انیمیشن «تهران 1500» ساخته بهرام عظیمی  و «برف روی کاج‌ها» ساخته پیمان معادی که در سال گذشته مورد توجه مخاطب قرار گرفت و پتانسیل جذب مخاطبین را دارد به چشم می‌خورد.

 

 

فیلم‌های سینمایی «جا به جا» ساخته توکل نیا تنها فیلمی است که در حوزه سینمای کمدی آماده شده است در این فیلم اکبر عبدی نیز حضور یافته است.

فیلم‌های سینمایی «هیس...» (پوران درخشنده)  و «حوض نقاشی» (مازیار میری) دو اثر جشنواره فیلم فجر هستند که امسال موفق به دریافت سیمرغ بلورین مردمی جشنواره فیلم فجر شدند و می‌توانند مخاطب را با خود همراه سازند.

 

 

فیلم‌های «رسوایی» (مسعود ده نمکی) و « روز روشن» (حسین شهابی) دو فیلمی هستند که به مسایل اجتماعی جامعه می‌پردازند و تقاضای نمایش نوروزی فیلم‌هایشان را اعلام کردند. با این وجود فیلم سینمایی «عملیات مهد کودک» ساخته فرزاد اژدری که در ژانر کودک و نوجوان آماده نمایش شده است نیز تقاضای نمایش نوروز خود را ارایه داده است.

 

این در حالی است که بازنگری باید در آئین نامه شورای صنفی نمایش مانند سال‌های گذشته  صورت گیرد، زیرا پیش از این فعالیت شورای صنفی نمایش زیر نظر اداره کل ارزشیابی و نظارت معاونت سینمایی بود و با تشکیل سازمان سینمایی و تغییر چارت، این شورا زیر نظر معاونت فعالیت‌های سازمان سینمایی قرار گرفته و باید فعالیت خود را ادامه دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها