أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۱۵۰۲۰
زمان انتشار: ۱۰:۲۴     ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر کرمانشاه با حضور هنرمندانی از جمله مریلا زارعی، حمید فرخ‌نژاد، پوران درخشنده، علی غفاری و هادی مقدم‌دوست برگزار شد.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر کرمانشاه با حضور هنرمندانی از جمله مریلا زارعی، حمید فرخ‌نژاد، پوران درخشنده، علی غفاری و هادی مقد‌دوست در تالار انتظار این شهر برگزار شد.

در این جشنواره با رای هیئت داوران، جایزه بهترین فیلم‌نامه به هادی نعمت‌الله‌زاده برای فیلم سر به مهر و جایزه بهترین بازیگر زن به لیلا حاتمی و جایزه بازیگر نقش مکمل زن به مریلا زارعی رسید.

حمید فرخ نژاد جایزه بهترین بازیگر مرد و سیروس کهوری‌نژاد جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را به‌دست آوردند.

جایزه بهترین کارگردانی نیز به علی غفاری برای فیلم استرداد رسید و فیلم هیس... دخترها فریاد نمی‌زنند به کارگردانی پوران درخشنده جایزه بهترین فیلم و جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را گرفت.

هیئت داوران به فیلم تابستان طولانی به تهیه کنندگی علی خزایی‌فر و سیاوش حقیقی لوح تقدیر اهدا کردند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها