کد خبر: ۱۱۵۵۷۷
زمان انتشار: ۱۲:۵۶     ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
رئیس کمیته ویژه مجلس برای بررسی حوادث 22 بهمن قم از تشکیل جلسه اعضای این کمیته با وزیر اطلاعات برای رسیدگی به جوانب اتفاقات قم خبر داد و گفت که این جلسه فردا برگزار می‌شود.

به گزارش 598، منصور حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل و رئیس کمیته ویژه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای پیگیری حوادث قم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس اظهار داشت: اعضای کمیته متبوعش فردا (یکشنبه) با حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر اطلاعات دیدار می‌کنند.

وی افزود: روز پنج‌شنبه هفته گذشته، اعضای کمیته ویژه مجلس با مسئولان ناجای قم برای بررسی جوانب اتفاقات 22 بهمن‌ماه تشکیل جلسه دادند و امروز نیز اعضای کمیته با مسئولان ناجای تهران جلسه خواهند داشت.

نایب رئیس دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین از دیدار اعضای کمیته متبوعش با مراجع قم برای بررسی اتفاقات 22 بهمن‌ماه قم خبر داد و تصریح کرد: این دیدار نیز صبح روز دوشنبه هفتم اسفندماه در قم انجام می‌شود.

منصور حقیقت‌پور در خاتمه درباره زمان ارائه گزارش کمیته ویژه مجلس، نیز یادآور شد: ما باید تمام جوانب موضوع را مورد رسیدگی قرار داده و سپس گزارشمان را نهایی کرده و تقدیم هیئت رئیسه پارلمان کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۹ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
مسخره ها برید سراغ گرانی و عواملش .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها