کد خبر: ۱۱۶۴۵۶
زمان انتشار: ۱۱:۱۷     ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
دارنده نشان طلای مسابقات قهرمانی جهان گفت: فدراسیون تصمیم گرفت در مسابقات کشورهای اسلامی حضور نداشته باشم و برای حضور در مسابقات آسیایی آماده شوم.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس، مسابقات کشورهای اسلامی در حالی اوایل خردادماه سال آینده به میزبانی کشور اندونزی برگزار خواهد شد که تیم ملی کاراته نیز در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت. امیر مهدی زاده ملی پوش وزن 60- کیلوگرم تیم ملی که تک مدال مسابقات جهانی فرانسه را کسب کرده بود در این رقابت‌ها حضور ندارد. 

مهدی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: سه هفته قبل زانوی پای چپ من به دلیل مصدومیتی که داشتم با توصیه پزشکان جراحی شد و روز یک‌شنبه هفته جاری برای تشریح وضعیت جسمانی به فدراسیون کاراته رفتم و دقایقی را با دبیر فدراسیون صحبت کردم. در این جلسه‌ای وضعیت فعلی زانویم را پس از جراحی به آشوری توضیح دادم. البته به وی اعلام کردم که تا قبل از عید شرایط مسابقه دادن را ندارم.

وی افزود: مسئولان فدراسیون تصمیم گرفتند برای اینکه من به بهبودی کامل برسم در مسابقات کشورهای اسلامی همراه تیم ملی نباشم و برای حضور در مسابقات آسیایی که در امارات برگزار خواهد شد آماده شوم.

دارنده نشان طلای مسابقات جهانی فرانسه گفت: در مورد اعزام نشدنم به مسابقات کشور‌های اسلامی با دباغیان نیز مشورت کردم که وی نیز با صحبت‌های آشوری موافق بود. احساس ‌می‌کنم که بعد از عید می‌توانم برای حضور در مسابقات کشورهای اسلامی در اردوها حضور داشته باشم، اما صلاح من را مربی و مسئولان فدراسیون بهتر می‌دانند و تلاش می‌کنم بعد از عید تمریناتم را برای حضور در مسابقات آسیایی امارات آغاز کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها