کد خبر: ۱۱۶۸۹۴
زمان انتشار: ۱۱:۰۰     ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
كاپيتان تيم پرسپوليس عزيزمحمدي رئيس سابق سازمان ليگ را تحويل نگرفت.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ در مراسم تجلیل از 11 چهره ماندگار ورزش و هنر تعدادي از پرسپوليسي ها از جمله كريم باقري، مهدي مهدوي كيا و سعيد شيريني حضور داشتند و هم تعدادي از استقلالي ها؛ علي فتح الله زاده، ميرشاد ماجدي و مهدي رحمتي. در حاشيه اين مراسم اتفاقاتي افتاد كه خواندن آن خالي از لطف نيست.


* جوایزی که به نفرات منتخب داده می شد پکیج جالبی بود. به هر کدام از منتخبان یک تندیس و یک کاریکاتور از چهره خودشان داده می شد. از قبل قرار شده بود که جایزه عزیز محمدی را سید مهدی رحمتی بدهد. مهدی رحمتی با دیدن کاریکاتور عزیز محمدی کمی ترسیده بود و به او می گفت: «حاجی تورو خدا خودت نگاه نکن!» اما نکته مهم این بود که مهدی مهدوی کیا در هنگام جایزه گرفتن عزیز محمدی از جایش بلند نشد و فقط دست تکان داد. طوری که این تصور به وجود آمد که این دو نفر با هم مشکلاتی دارند.


* سید جواد هاشمی مجری برنامه در قسمتی از برنامه از پشت میکروفون گفت ان شاء الله که سید مهدی رحمتی دوباره به تیم ملی برگردد. اما واکنش رحمتی به این جمله تنها یک لبخند معمولی بود!


* سعید شیرینی با یک پالتوی بلند به مراسم آمده بود. علی فتح الله زاده مدیر عامل استقلال با دیدن سرپرست پرسپولیس با او شوخی عجیبی کرد و به او گفت: «شبیه کارآگاه گجت شده ای!» البته شیرینی هم پاسخ عجيبي داد. او این شوخی فتح الله زاده را با نشان دادن عدد 4 (كه علامت استقلالي ها براي كري خواندن است) به میرشاد ماجدی تلافی کرد. شايد او مي خواسته بگويد كه پرسپولیس به سایپا 4 گل زده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها