کد خبر: ۱۱۷۱۰۵
زمان انتشار: ۰۰:۲۷     ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
تروریست‌ها که در تلاش بودند در چارچوب عملیات موسوم به «نفوذ به دمشق» وارد پایتخت شده و دست به عملیات انتحاری بزنند، ناکام مانده و با سد نیروهای امنیتی سوریه روبه‌رو شدند.

به گزارش 598، یک منبع امنیتی سوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوریه فاش کرد که افراد مسلح در چارچوب عملیات موسوم به نفوذ در دمشق درصدد عملیات انتحاری در این شهر بودند و انفجار یک دستگاه کامیون بمب‌گذاری شده، نقطه آغاز عملیات مزبور بود.

اما به دلیل تدابیر شدید امنیتی این خودرو نتوانست وارد دمشق شود از همین رو تروریست‌ها آن را در نزدیکی شرکت «سیرونیکس» در بزرگراه «القابون» منفجر کردند.

پس از این اقدام نیروهای ارتش از دو محور «القابون» و «کراج البولمان» به سمت محل حادثه حرکت کرده و نیروهای پشتیبانی نیز بلافاصله پس از این انفجار، بزرگراه مزبور را مسدود کردند.

120 تروریست در بزرگراه منتهی به دمشق کشته شدند

حضور ارتش درگیری آنان با تروریست های مسلح را به دنبال داشت که در جریان آن یکصد و 20 تروریست کشته شدند به گونه ای که افراد مسلح ناچار به حملات خمپاره ای رو آورده تا به این ترتیب بر خسارت سنگینی که متحمل شده اند، سرپوش بگذارند.

حمله سنگین توپخانه ای ارتش به تروریست های مسلح

نیروهای ارتش همچنین به طور همزمان از محورهای «داریا»، «المعضمیة»، «جوبر»، «زملکا»، «دوما»،«حرستا» و «عربین» تروریست ها را با حملات سنگین توپخانه ای هدف قرار دادند.

نیروهای ارتش همچنین از سه محور شامل «القابون»، « تشرین» و «برزة» تروریست ها را هدف قرار دادند که در نتیجه آن 400 تروریست کشته و تعدادی از آنان نیز مجروح شدند و مقادیر قابل ملاحظه ای سلاح سبک و سنگین آنان نیز مصادره و تعدادی از خودروهای مجهز به تیربار آنان نیز منهدم شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها