کد خبر: ۱۱۷۱۲۸
زمان انتشار: ۰۱:۳۲     ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
دبير کل جبهه پايداري انقلاب اسلامي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران به سوالاتي درباره هجمه‌هاي رسانه‌اي عليه جبهه پايداري،‌ ارتباط صادق محصولي با دولت دهم، فعاليت‌هاي پايداري براي انتخاب جايگزين آيت الله خوشوقت،‌ آخرين تغييرات در ليست 5 نفره کانديداهاي پايداري و برنامه اقتصادي اين جبهه براي دولت يازدهم پاسخ داد.
به گزارش 598, "حجت‌ السلام‌ و المسلمين مرتضي آقا تهراني" در گفتگو با خبرنگار احزاب  باشگاه خبرنگاران؛ درباره هجمه‌هاي رسانه‌اي عليه جبهه پايداري انقلاب اسلامي اظهار داشت:  بسياري از اين مسائلي که در رسانه‌ها مطرح مي شود واقعيت ندارد، اما اين رسانه‌ها آنقدر يک موضوع را تکرار مي‌کنند تا مثل "متواترات"  مردم آن را باور کنند.

دبير کل جبهه پايداري انقلاب اسلامي با بيان اينکه "صداقت" بهترين اصلي است که رسانه‌ها بايد به آن پايبند باشند، گفت:  من به عنوان يک شهروند، از اصحاب رسانه که تلاش مي‌کنند به مردم خبررساني کنند، مي‌خواهم همه به اصل مهم صداقت در گفتار و رفتار پايبند باشند.

وي با تأکيد براينکه نبايد آبروي مردم را در جامعه به تاراج بگذاريم گفت: بعضي از اين رسانه‌ها هرچه دلشان مي خواهد در مورد افراد و گروه‌هاي رقيب عنوان مي‌کنند.


* پايداري رفتار خلاف اخلاق را برنمي‌تابد و خودش نيز غير اخلاقي رفتار نمي‌کند


حجت‌الاسلام آقا تهراني با انتقاد از افرادي که با انتشار اخبار خلاف واقع، به دنبال ايجاد شائبه تفرقه و دو دستگي در پايداري هستند، گفت: گاهي عنوان مي‌شود اختلاف بين شاخه قم و تهران جبهه پايداري ايجاد شده است؛ من تعجب مي کنم چگونه افرادي وقت خود را صرف مسائلي مي کنند که واقعيت ندارد. البته مردم اين عملکرد رسانه ها را در نظر مي‌گيرند  و در مورد اعتبار آنها قضاوت مي‌کنند.

دبير کل جبهه پايداري انقلاب اسلامي تصريح کرد: اختلافي در پايداري نيست؛ نشست‌هاي خصوصي و عمومي پايداري مرتبا برگزار مي‌شود و اعضا مثل بسياري از گروه‌ها به رفتارها  و عملکردهاي مسئولين انتقاد دارند.
 
وي در اين باره افزود:  پايداري رفتار خلاف اخلاق را برنمي‌تابد و خودش نيز غير اخلاقي رفتار نمي‌کند.


*مدعيان ارتباط "محصولي" با دولت ادعاي خود را اثبات کنند/"محصولي" مدت‌هاست که از دولت جدا شده است


نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي درباره انتشار اخبار مبهمي پيرامون حضور "صادق محصولي" در جبهه پايداري عنوان کرد: ايشان از اعضاي فعال جبهه هستند و هر هفته در جلسات عمومي و خصوصي (جلسات مربوط به کميته هاي تخصصي خودشان) شرکت مي‌کنند.

دبير کل جبهه پايداري انقلاب اسلامي درباره  ارتباط " محصولي" با اعضاي هيئت دولت و جريان حاشيه‌اي آن اظهار داشت: کساني که ادعا مي‌کنند محصولي با دولت ارتباط دارد ادعاي خود را ثابت کند.

حجت‌الاسلام آقا تهراني ادامه داد: "محصولي" مدت‌هاست که از دولت بيرون آمده است و با آنها ارتباطي ندارد کساني که ادعا مي کنند اين ارتباط ادامه دارد بگويند کجا و چه ارتباطي برقرار است تا محصولي خودش درباره آن پاسخ دهد.


*به دنبال انتخاب جايگزين حضرت آيت‌الله خوشوقت هستيم اما پيدا نکرده‌ايم/اگر کسي را پيدا کنيم قدمش را روي چشم مي‌گذاريم

دبير کل جبهه پايداري انقلاب اسلامي درباره چگونگي انتخاب جايگزين "مرحوم آيت الله خوشوقت" در شوراي فقاهتي جبهه پايداري انقلاب اسلامي اعلام کرد: الان خيلي زود است که ما بتوانيم فردي همچون آيت‌الله خوشوقت، تيز بين، فهيم، بيدار، فقيه، باسواد،‌ ولايت مدار و به عبارتي کسي که ولايت‌مداري را به خوبي درک کرده است پيدا کنيم.

 نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به ابراز محبت و لطف مقام معظم رهبري نسبت به "مرحوم حضرت آيت‌الله خوشوقت" گفت: عده‌اي تنها ادعا مي‌کنند که پيرو امر ولايت هستند اما در عمل خلاف آن عمل مي‌کنند.

وي همچنين تأکيد کرد: پيدا کردن فردي که به خوبي "اين مرجع عالي قدر" بتواند شوراي فقاهتي جبهه را ترميم کند و در کنار "آيت الله مصباح يزدي" قرار بگيرد، هنوز سراغ نداريم؛‌ البته به دنبال آن هستيم و اگر کسي را پيدا کنيم وي را روي چشم مي گذاريم آن را به همه معرفي مي‌کنيم.

حجت‌الاسلام آقا تهراني درباره "نقش شوراي فقاهتي" در اين جبهه عنوان کرد : بسياري از احزاب و تشکل‌ها با اهداف وشعارهاي خوبي فعاليت خود را آغاز کردند اما نتوانستند پايداري کنند و به آن شعارها جامعه عمل بپوشانند. حضور "مراجع عالي قدر" در جبهه پايداري باعث مي شود که برنامه ها و رفتار اعضا ديده باني شود و به راه اشتباه نيفتند.


*" دستاوردهاي "برنامه اقتصادي" جبهه پايداري براي مردم و جبهه مبارک است


دبير کل جبهه  پايداري درباره زمان ارائه " برنامه پيشنهادي جبهه پايداري براي دولت يازدهم" اظهار داشت: نمي‌توان درباره به اتمام رسيدن اين برنامه زمان دقيق اعلام کرد؛ اما در اين باره بايد گفت در برنامه جبهه پايداري کارهاي عالمانه‌اي صورت گرفته است و هر هفته جلساتي براي  تدوين و تکميل اين برنامه برگزار مي شود.

 نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي درباره اين برنامه تصريح کرد:  به نتايج بسيار خوبي رسيده‌ايم  بويژه "برنامه اقتصادي" که به نظر من دستاوردهاي آن براي مردم و جبهه بسيار مبارک است.

وي ادامه داد: اميدواريم پايداري جداي از قيل وقال هاي جناحي راه درست خود را بپيمايد و کانديداي اصلح را انتخاب کند؛ اگر اين کانديداي اصلح از اعضاي جبهه پايداري هم نباشد،  پايداري "برنامه پيشنهادي" خود را خدمت وي ارائه خواهد کرد.


*در معرفي کانديداي نهايي "پايداري" عجله نداريم/اگر در تحقيقاتمان به گزينه اصلح ديگري برسيم آن را وارد ليست 5 نفره مي‌کنيم


حجت‌الاسلام آقاتهراني با بيان اينکه واقعا نمي‌توانيم زمان معرفي کانديداي نهايي جبهه را اعلام کنيم، گفت: نمي‌خواهيم عجله کنيم؛ چون به نظر مي‌رسد مقام معظم رهبري مشي‌شان بر اين نيست که گروه‌ها ورود زود هنگام به انتخابات نداشته باشند.

وي درباره ليست 5 نفره کانديداهاي مورد نظر جبهه پايداري عنوان کرد: اين ليست هنوز مثل قبل است و ممکن است به دنبال تحقيقات و بررسي‌هاي جبهه پايداري به يک يا چند فرد اصلح ديگر برسيم و آنها را به اين ليست اضافه کنيم.

دبيرکل جبهه پايداري همچنين خاطر نشان کرد: اگر ليست پايداري را معرفي کنيم در انتخاب گزينه اصلح خود را مقيد و دست خودمان را مي‌بنديم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
زهرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۱۰ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
یعنی دولت اینقدر نجس شده که ازش اعلام برائت می کنید شک نکنید که ما شبیه ترین ها به این دولت را انتخاب خواهیم کرد منهای جریان انحرافی آن
پاسخ
ناشناس
UNITED STATES
۰۷:۱۹ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
ثروت تكميل شده قدرت وسياست كم داره
پاسخ
تهراني
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۰ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
اين جوابيه هاي انفعالي كه بزرگان پايداري مي دهند نشانگر بي تجربگي سياسي ايشان است .
مكاران سياست براي اينكه شايعه اي را جا بياندازند بهترين موقعيت جوابيه هاي تكراري مقابل در تكذيب اتهامات است و مشغول شدن ايشان به اثبات خود.
براي همين ما جبهه پايداري را مايه ي شكست عدالتخواهان مي دانيم .
سياستمدار خود را مشغول پاسخ اتهامات نمي كند.
هميشه ناشيان جبهه حق را شكست داده اند.
پاسخ
علی حسینی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۷ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
این را بدانید جبهه پایداری بدون احمدی نزاد در بین مردم جایگاهی ندارد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۴ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
متا سفم برای این پا یدار ی که رای داد م ما از عدالت این ها در مجلس و صدای عدالت خو اهی انها چیز ی نشنیدیم باز م صد رحمت به احمد ی نژاد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها