کد خبر: ۱۱۸۰۲۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۱۵ اسفند ۱۳۹۱
بیانیه دادستان پرونده فساد اخلاقی نخست‌وزیر اسبق ایتالیا نشان می‌دهد که وی در ویلای خود در نزدیکی شهر میلان، «فساد سازماندهی‌شده» داشته و با وعده پول و پیشرفت شغلی با زنان رابطه برقرار می‌کرده است.

به گزارش598،  خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه «دیلی‌تلگراف»، «آنتونیو سانگرمانو» دادستان پرونده فساد اخلاقی «سیلویو برلوسکونی» نخست‌وزیر اسبق و نامزد کنونی انتخابات ایتالیا روز سه‌شنبه آخرین نتایج بررسی‌های خود پیش از صدور حکم برلوسکونی را منتشر کرد. حکم برلوسکونی قرار است اواخر ماه جاری اعلام شود. وی متهم است که در سال 2010 با فاحشه‌ صغیر (زیر سن قانونی) رابطه داشته است.

سانگرمانو اعلام کرده است که برلوسکونی در قبال ارتباط زنان با او، به آن‌ها پول می‌داده یا به آن‌ها در ارتقا شغلی در کار یا دنیای سیاست کمک می‌کرده است.

نخست‌وزیر سابق متهم است که تنها با یک فاحشه 17 ساله مراکشی‌الاصل 10 بار رابطه جنسی داشته است.

این بیانیه با واکنش برلوسکونی مواجه شده است. وی که در انتخابات اخیر تنها در یکی از پارلمان‌های ایتالیا به اکثریت برسد، گفته است که از این بیانیه کمی متعجب شده، چراکه آنقدر پول دارد که نیازی به رابطه به رابطه با یک دختر جوان نداشته باشد.

این میلیاردر ایتالیایی همچنین متهم است که در سال 2010 برای آزادی یک زن از زندان از قدرت خود سوءاستفاده کرده است. گفته می‌شود دخالت وی در این پرونده هم به دلیل روابطی بوده که با آن زن داشته و از بیم افشا شدن این رابطه تلاش کرده تا او را آزاد کند.

دیلی‌تلگراف به نقل از سانگرمانو نوشته است که وی «فساد سازماندهی‌شده» را در ویلای خود در نزدیکی میلان به راه انداخته بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها