کد خبر: ۱۱۸۶۵۲
زمان انتشار: ۱۲:۴۴     ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
دو فرد مشکوک در تمرین روز چهارشنبه تیم استقلال مجبور به ترک ورزشگاه شدند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ تمرین امروز استقلال ساعت 15:30 در کمپ مرحوم ناصر حجازی آغاز شد.


* امیر قلعه‌نویی، مجتبی جباری، مهدی رحمتی و خسرو حیدری که در تمرین دیروز غایب بودند، امروز در تمرین حاضر شدند.


* فرهاد مجیدی مثل هميشه با استقبال هواداران استقلال وارد کمپ شد. یک کودک خردسال معلول کنار چمن حضور داشت که فرهاد مجیدی با حضور در کنارش با او عکس یادگاری گرفت. مجیدی شاخه گل آبی رنگی را که از یکی از هواداران استقلال گرفته بود به کودک معلول داد و برای دقایقی هم با وی صحبت کرد.


* خسرو حیدری با 5 دقیقه تاخیر در تمرین حاضر شد.


* امیر قلعه‌نویی قبل از شروع تمرین به مدت 10 دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد.


* ویسنته آرزه قبل از اینکه در تمرین گروهی شرکت کند به طور اختصاصی با قلعه‌نویی صحبت کرد.


* حدود 150 تماشاگر امروز در تمرین استقلال حاضر شده بودند. اکثر صحبت هواداران استقلال در مورد بازی روز جمعه مقابل تراکتورسازی بود و هواداران در تب و تاب این بازی نشان دادند.


* امیر قلعه نويی در تمرین روز چهارشنبه تیم استقلال در حالی که تعداد زیادی از نمایندگان رسانه های گروهی هم حضور داشتند ترجیح داد مصاحبه نکند و پس از پایان تمرین به اتاقش برود. وی مدتی است که ترجیح داده سکوت کند.


* جواد نکونام که پس از یک جلسه محرومیت در بازی مقابل تراکتورسازی به جمع آبی پوشان برمی گردد، در تمرین روز چهارشبنه تیمش تمرین پنالتی کرد. آرش برهانی هم در پایان تمرین درون دروازه ایستاد و ضربات بازیکنان را گرفت.


* حسن اشجاری و عباس محمدرضایی دو بازیکنی بودند که به تمرین شوتزنی پرداختند.


* هنگام زدن شوت به سمت دروازه، صادقی و برهانی برای رحمتی کری خواندند چرا که رحمتی توانست فقط 3 ضربه آنها را مهار کند.


* میثم بائو که شایعاتی درباره او در دیدار استقلال و صبا مطرح شده بود برای دقایقی به صورت خصوصی با میرشاد ماجدی گفتگو کرد.


* سیدمهدی رحمتی و کیانوش رحمتی همراه فرزندان خود در تمرین امروز آبی پوشان حضور یافته بودند.


* دو فرد ناشناس روی سکوهای کمپ مشغول یادداشت برداری از تمرین آبی پوشان بودند که این موضوع باعث شد تا لیدرهای تیم استقلال به سوی این دو نفر رفته و موضوع را جویا شوند. ظاهرا یکی از آنها هوادار استقلال بود و دیگری که ادعا می‌کرد مربی فوتبال است پس از دادن یادداشت خود به لیدر استقلال مجبور به ترک ورزشگاه شد. در تمرین استقلال اینطور شایعه شده بود که این نفرات، آنالیزورهای مخفی باشگاه تراکتورسازی و تونی هستند.


* همزمان با تمرین استقلال، نونهالان این تیم هم در چمن مصنوعی تمرین می کردند. بانوانی که همراه نونهالان بودند از پشت فنس تمرین بزرگسالان استقلال را می دیدند و کسی هم نمی توانست مانع آنها شود.


* خبرنگاران حاضر در کمپ اجازه ورود به زمین را پیدا نکردند. در این میان یکی از خبرنگاران با یکی از لیدرهای باشگاه استقلال دچار درگیری لفظی شد که این مساله با وساطت میرشاد ماجدی، سرپرست تیم استقلال حل شد.


* پس از پایان تمرین روز چهارشبه آبی پوشان دوربین یکی از شبکه های تلویزیونی قصد گفتگو با بازیکنان را داشت که اجازه این کار به این گروه داده نشد.


* تمرین فردای استقلال بدون حضور خبرنگار و تماشاگر برگزار می‌شود. دیدار تیم‌های استقلال و تراکتورسازی جمعه ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها