کد خبر: ۱۱۹۴۸۱
زمان انتشار: ۱۸:۴۲     ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: وقتی بازیکنی مثل مجیدی گل می‌زند و نیمکت‌نشین می‌شود من چه باید بگویم؟

حسن اشجاری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد نیمکت نشینی اش در تیم استقلال و اینکه گفته می شود از این موضوع ناراحت است اظهار داشت: من ناراحتی خاصی ندارم. هر بازیکنی دوست دارد بازی کند. من فقط می گویم نیمکت نشینی من به دلیل فنی یا بی انضباطی یا داد و بیداد و دیر آمدن یا زود آمدن در تمرین ندارد. این نظر سرمربی تیم است و به آن احترام می گذارم.

وی افزود: من گفته ام و باز می گویم من حتی اشتباهی در بازی هایم نداشتم که نیمکت نشین شوم و چه بسا بازیکنانی هستند که مرتکب اشتباه می شوند اما به میدان می روند چون همه این تصمیمات نظر سرمربی تیم است. من بازیکنی نیستم که بخواهم با مصاحبه کردن خودم را فیکس کنم و از این کار هم خوشم نمی آید.

اشجاری تاکید کرد: من هیچ مشکلی در تیم استقلال ندارم و با وجودی که از بدو ورودم به این تیم حرف وحدیث هایی درست شد اما کاری به کار کسی ندارم. وقتی بازیکنی مثل فرهاد مجیدی که گل می زند اما بازی بعدی روی نیمکت است من چه باید بگویم؟

این بازیکن در ادامه در خصوص اینکه هاشم بیک زاده در مصاحبه ای عنوان کرده باشگاه استقلال به دلیل مصدومیت وی اقدام به جذب اشجاری کرده است، گفت: من هم این صحبت را شنیدم اما باید بگویم جذب یک مهره توسط باشگاه به بازیکن ربطی ندارد. باشگاه استقلال حتما در جناح چپ خود احساس نیاز کردند که در نقل و انتقالات من را جذب کردند. من هم بازیکن دسته سوم نبودم و از تیم قهرمان سپاهان آمده ام. البته هاشم بیک زاده هم حتما ناخواسته این حرف را زده است و برداشت از حرف او بد بوده است.

وی در پاسخ به این سؤال که فکر می کند در بازی با العین به میدان برود، گفت: همه چیز به نظر سرمربی باز می گردد. استقلال تیم کم مهره ای نیست و من نمی توانم در این مورد حرفی بزنم وسعی می کنم در زمین حرف هایم را بزنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها