کد خبر: ۱۱۹۹۱۱
زمان انتشار: ۲۰:۴۱     ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
هافبک تیم استقلال گفت: «من که تاکنون در ترکیب استقلال مرتکب اشتباه نشده ام اما آنهایی که اشتباهات مرگبار کرده اند فیکس هستند.»

حسن اشجاری در خصوص نيمكت نشيني اش در چند بازي اخير استقلال اظهار داشت: «خودم هم دلیل نیمکت نشینی ام را نمی دانم. فقط مي دانم نیمکت نشینی من فنی نیست. خوشحالم که الان در اوج آمادگی به سر می برم و به خاطر مشکل فنی نیمکت نشین نشده ام.»


اشجاری افزود: «مگر در بازی هایی که برای استقلال ارایه داده ام ضعیف بوده ام یا تیم از طرف من ضربه خورده است؟ مگر اشتباهی کرده ام که منجر به گل خوردن استقلال شده که باید روی نیمکت بنشینم؟ من تا کنون در همه بازی هایی که برای استقلال به میدان رفته ام بهترین بازی ام را ارایه داده ام و هیچ اشتباهی هم نداشته ام اما جالب است که الان بازیکنانی دارند در ترکیب استقلال بازی می کنند که اشتباهات مرگبار انجام داده اند و خیلی هم بد بازی کرده اند.»


وی ادامه داد: «باز هم می گویم من به دلایل فنی نیمکت نشین نشده ام و مسایل دیگری در بازی نکردن من دخیل است. این سلیقه سرمربی تیم است که از کدام بازیکن استفاده کند و خیال من از این موضوع راحت است که برای استقلال کم نگذاشته ام و بازی بدی ارایه نداده ام. من از نظر فنی کاملا آماده هستم و هیچ مشکلی برای بازی کردن ندارم اما این تصمیم قلعه نويی است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها