کد خبر: ۱۲۰۰۶۹
زمان انتشار: ۱۲:۲۷     ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
دردهای موضعی مسئله ای بسیار پیچیده هستند که بحث در قالب آن ها بسیار پیچیده است به طوری که هر کدام دارای علائم و نشانه هایی از بیماری مختلفی هستند که تشخیص آن ها به عهده پزشک است.
گاهی اوقات بعد از ورزش و یا در هنگام کارهای سنگین ناگهان عضله یا عضوی از بدن به شدت درد می گیرد به طوری که تحمل آن طاقت فرسا می شود و از حد توان انسان خارج است. داروها و پمادهای شیمیایی مختلفی تا به حال تولید شده است که دردهای ساده را تسکین می دهد اما چرا باید از دارو استفاده کنیم درحالی که خوراکی های شفا بخش در اختیار ما قرار گرفته است.

**دارچین: اولین خوراکی با قابلیت تسکین درد ادویه ای است که بسیاری از مردم آن را دوست دارند و از آن در غذاهای مختلف استفاده می کنند. دارچین قدیمی ترین ادویه روی زمین است و نه تنها درد را کاهش می دهد بلکه عفونت های بدن را از بین می برد و قند خون را کنترل می کند. سعی کنید در مصرف روزانه حتما از دارچین حتی به مقدار کم استفاده کنید.

** زنجبیل: خوراکی که تمام سال موجود است و بهترین راه مصرف آن تهیه ریشه اصلی و جامد آن است که تمامی خواص را در خود نگه داشته است. زنجبیل ماده ای است که بسیاری از دردهای مفصلی و غضروفی را درمان می کند، همچنین این ادویه می تواند آلرژی های صبحگانه را نیز تا حدی بهبود بخشد. زنجبیل خوراکی ای بسیار مفید برای سرطان و سیستم های داخلی بدن است.

** پیاز: یکی از بدبوترین دوستان بدن انسان پیاز است. بسیاری از افرادی که پیاز مصرف می کنند به خاطر بوی بدی که می دهند سرزنش می شوند اما باید این نکته را نیز در نظر داشت که آن ها کمتر هم دچار مشکلات مختلف مانند دردهای ناگهانی و یا بیماری های مختلفی مانند کلسترول خون می شوند. بسیاری از پزشکان توصیه می کنند تا افرادی که سرطان های مختلف دارند بیشتر از پیاز استفاده کنند.

** گردو: تمامی پزشکان دنیا به اتفاق گردو را به عنوان بهترین تنقلات می شناسند و البته استفاده از آن را به میزان متوسط و روزانه برای همه توصیه می کنند. گردو می تواند بیماری های مختلف مانند سرطان را از بین ببرد و همچنین میزان آنتی اکسیدان بیشتری نسبت به دیگر تنقلات مانند پسته و یا بادام دارد. گردو را به غیر از حالت ساده و تازه می توانید در سالاد و یا ماست خود نیز استفاده کنید.

** زردچوبه: ادویه دیگری که می توانیم از آن نام ببریم زرد چوبه است که به عنوان یک ادویه آسیایی شناخته می شود و غالبا به صورت زرد رنگ به فروش می رسد. بسیاری از تحقیقات نشان داده است که زردچوبه می تواند به عنوان یک قرص مسکن قوی برای دردهای بدن مورد استفاده قرار بگیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها