کد خبر: ۱۲۰۴۷۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۴     ۲۳ اسفند ۱۳۹۱
یک گروه هکر بین‌المللی ضد‌صهیونیستی با نام "Quds Freedom" در تازه‌ترین اقدام خود اعلام کرده است قصد دارد در ساعت 10:30 دقیقه صبح چهارشنبه 13 مارس (23 اسفند 1391) به وقت فلسطین اشغالی "سایت رسمی کنفراس هرتصلیا" که هر ساله برگزار می‌شود را هک كند.
 
به گزارش صابر نيوز؛ گروه هکر بین‌المللی ضد‌صهیونیستی با نام "Quds Freedom"  که تاکنون حملات سایبری گسترده‌ای را علیه "رژیم صهیونیستی" انجام داده و ضربات سایبری بسیاری بر زیرساخت‌های اینترنتی این رژیم وارد آورده است با اعلام اين خبر، هدف از حمله سایبری را دفاع از کودکان مظلوم فلسطین و اثبات پوشالی بودن لانه عنکبوتی این رژیم اعلام کرده است.
 
براساس این گزارش، کنفرانس هرتصلیا، کنفرانسی است که سیاست‌های راهبردی ضد‌انسانی رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی از دل این کنفرانس بیرون آمده است و هر ساله نخبگان قتل و جنایت در سرزمین‌های اشغالی در این کنفرانس دور هم جمع می‌شوند تا آخرین دستاوردهای ضد‌بشری و کودک‌کشی را به هم بیاموزند.
 
گفتنی است، کنفرانس بین‌المللی هرتصلیا از سال 2000 میلادی به‌صورت منظم با حضور مقامات جنایت کار رژیم صهیونیستی و حامیان آن برگزار می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها