کد خبر: ۱۲۰۵۰۲
زمان انتشار: ۱۴:۱۷     ۲۳ اسفند ۱۳۹۱
اعضای تیم تراکتور سازی همچنان درصدد این هستند که شرایط را برای استقلال دچار تغییر کنند و سه امتیاز این بازی از آبی ها بگیرند، در این خصوص مباحثی عنوان شده که جالب توجه است.
به گزارش 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، اعضای تیم تراکتور سازی مدعی شدند که در خصوص حضور در بازی برابر استقلال و نتیجه ای که بدست آمده است جانب حق و حقیقت رعایت نشده است و این تیم مستحق بدست نیاوردن امتیاز نبوده و به همین دلیل آبی ها تحت شرایط خاص توانستند بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند و سه امتیاز این دیدار را کسب کنند.

در این میان عنوان شده است که بحثی از سوی تراکتوری ها عنوان شده است که آنها را مدعی می کند، که دو بازیکن استقلال بدلایل خاص نباید در ترکیب این تیم به میدان می رفتند زیرا جواد نکونام و مجتبی جباری دوران خدمت سربازی را سپری نکردند و حضور آنها در این بازی قانونی نبوده، اما در این خصوص مسئولین تیم استقلال اعلام کردند که به جو سازی تراکتوری ها عادت دارند زیرا آنها عامل اصلی محرومیت این تیم و مهاجم آبی ها هستند و از طرفی بحث نکونام و جباری در حالی مطرح می شود که آبی ها اعلام کردند نکونام سالها در پاس تهران حضور داشته و خدمت سربازی را پشت سر گذاشته است و جباری نیز چند سالی را در تیم ابومسلم خراسان سپری کرده است و هر دو جزء نفراتی هستند که با اوضاعی ایده آل و بدون حرف و حدیث دوران سربازی را طی کردند و پس از آن در حال حاضر در تیم استقلال حضور دارند.

از طرفی عنوان شده است که تراکتوری ها شایعه لغو سه امتیاز بازی و سه بر صفر شدن این دیدار را نیز به سر زبان ها انداختند و حتی مدعی شدند که اقدامات لازم را در این خصوص انجام می دهند تا هر چه سریعتر رای به نفع آنها اعلام شود اما در این میان استقلالی ها اعلام کردند که بحث های عنوان شد تنها تفریحی است و نمی توان به این مباحث توجهی داشت زیرا تاثیری در نتیجه این بازی و پیروزی که استقلال بدست آورده است ندارد.

** تیموریان، استقلال را از بازگشت نا امید کرد

آندرانیک تیموریان هافبک سابق تیم استقلال در حال حاضر در کشور قطر بسر می برد و در این لیگ مشغول فوتبال بازی کردن است اما وی اعلام کرده است که تا مدت زیادی قصد حضور در لیگ ایران را ندارد.

در حالیکه آبی ها تصور داشتند که تیموریان در پایان فصل به لیگ ایران باز می گردد و حتی بحث حضور این بازیکن در تیم استقلال بسیار جدی و تا حدودی نیز قطعی است اما عنوان شده است که این اتفاق قرار نیست رخ دهد زیرا اعلام شده است که این بازیکن قصد حضور در لیگ ایران را ندارد اعلام کرده است که تصمیم دارد در فوتبال قطر بماند و به مدت چهار سال دیگر را در این کشور سپری کند.

زیرا این شرایط برای وی ایده آل است و این بازیکن قصد بازگشت به لیگ ایران و مشکلات حاضر در لیگ ایران را ندارد و زیرا در کشور قطر با شرایط خوب و ایده آلی روبرو شده است و تصمیم دارد که این اوضاع را به صورت مناسب پیش ببرد و به فوتبالش ادامه دهد زیرا درا ین کشور از لحاظ مالی نیز اوضاع کاملا ایده آلی است

شایان ذکر است: این بازیکن قرار بود در تیم استقلال به فوتبال خود ادامه دهد اما این اتفاق قرار نیست رخ دهد و تیموریان برنامه ای باری حضور در لیگ ایران ندارد و حضورش در تیم استقلال تا حدود بسیار زیادی منتفی است.

از طرفی قرمزها نیز تصمیم داشتند نظر تیموریان را برای حضور در پرسپولیس برای فصل آینده جلب کنند اما این اتفاق نیز قرار نیست رخ دهد زیرا هافبک ملی پوشان حاضر در لیگ قطر چنین تصمیمی ندارد و حضورش در تیم ملی نیز تحت تأثیر عدم حضور در لیگ ایران قرار نگرفته است و این موضوع وی را امیدوار می کند که به حضورش در لیگ های عربی ادامه دهد و قید حضور در لیگ ایران و استقلال و پرسپولیس را کاملاً بزند.

**مهدی رحمتی به صورت قطعی به العین می رسد

با اینکه شایعات زیادی در خصوص عدم حضور مهدی رحمتی در بازی با العین شنیده و مطرح شده است اما این دروازبان علیرغم غیبت در تمرینات به این بازی می رسد.

حرف و حدیث های فراوانی در خصوص حضور رحمتی روی نیمکت استقلال به دلیل مصدومیت مطرح شده است اما این در حالی است که اوضاع برای این بازیکن کاملاً متفاوت است و این دروازه بان برای بازی کردن آماده می شود وی در تمرینات تیمی تا عصر دوشنبه حاضر شد و این موضوع عامل این است که بحث هایی در خصوص عدم حضور وی در ترکیب آبی ها عنوان شود که اعضای این تیم را نگران کرده است اما این اتفاق قرار نیست رخ دهد و رحمتی برای بازی آماده می شود و از شرایط بهتری نسبت به خسرو حیدری برخوردار است و پزشکان وی را برای بازی آماده می کنند زیرا مصدومیت وی علیرغم بحث های مطرح شده جدی نیست و این دروازه بان می تواند برای دیدار العین آماده شود.

دروازه بان تیم استقلال از طرفی در تمرینات شرکت نکرده است و این موضوع نگرانی ها را افزایش می دهد و از طرفی دیگر آبی ها تمایل زیادی دارند که العینی ها تصور کنند که رحمتی در این بازی غایب است و قرار نیست به عنوان دروازه بان اصلی این تیم را همراهی کند این موضوع باعث شده است که رحمتی برای تمرین کمردن همراه تیم عجله ای نداشته باشد و تمام تمرکز خود را برای روز بازی حفظ کند.

رحمتی عنوان کرده است که هر طور شده خود را برای این بازی آماده می کند و حتی شده با شرایطی خاص و زور آمپول و سرم خود را به بازی می رساند تا بتواند آبی ها را یارای برساند.

از طرفی اعلام شده است که رحمتی باید تحت هر شرایطی برای بازی آماده شود زیرا استقلال برای دیدار با العین به جز وی هیچ امید دیگری ندارد و دست مسئولان و مربیان تیم استقلال در این خصوص خالی است و دروازه بانی وجود ندارد که جای رحمتی را پر کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها