کد خبر: ۱۲۱۵۶۹
زمان انتشار: ۱۲:۰۶     ۲۸ اسفند ۱۳۹۱
تمرین امروز استقلال در حالی برگزار شد که مجتبی جباری و حنیف عمران‌زاده غایب بودند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ تیم استقلال از ساعت 15:30 امروز با حضور در کمپ ناصر حجازی یک جلسه تمرین کردند. بازیکنان از ساعت 15:05 وارد مجموعه می‌شدند و با حضور در زمین به پاسکاری با یکدیگر می‌پرداختند.


* هواداران قبل از شروع تمرین با بازیکنان عکس می‌انداختند.


* یکی از دوربین‌های برنامه‌های ورزشی در محل تمرین استقلال حضور داشت که از بازیکنان در مورد سال 92 مصاحبه می‌گرفت.


* فرهاد مجیدی همراه با برادر خود فرزاد مجیدی به محل تمرین استقلال آمد. عده‌ای از بانوان قصد عکس گرفتن با کاپیتان استقلال را داشتند که مسئولان کمپ از ورود آنها جلوگیری کردند. بانوان علاقمند به تیم استقلال مجبور شدند بیرون کمپ بمانند.


* امیرحسین صادقی به همراه پسرش امیرمهدی در تمرین حاضر بود و جالب اینکه پسر صادقی در تمرینات اختصاصی دروازه‌بان‌ها شرکت کرد! حمید بابازاده نیز به او دروازه‌بانی یاد می‌داد.


* از نکات جالب تمرین امروز استقلال حضور یک شخص عطرفروش بود که با در دست داشتن منویی از عطرهای مختلف به هر بازیکنان یک منو می‌داد.


* مهدی رحمتی که از مصدومیت جزئی رنج می‌برد با لباس شخصی در تمرین حاضر شد، رحمتی دقایقی با مجید صالح و دکتر نوروزی به صحبت پرداخت. دروازه‌بان استقلال طبق گفته پزشک این تیم مشکلی برای بازی مقابل نفت تهران ندارد.


* مجتبی جباری و آرزه در تمرین امروز تیم استقلال غایب بودند. آرزه به دلیل حضور در اردوی تیم ملی بولیوی در تمرین امروز غایب است. حنیف عمران‌زاده نيز که به دلیل مسائل انضباطی به کمیته انضباطی باشگاه معرفی شده در تمرین غیبت داشت. ضمن اينكه ساموئل با تأخیری 10 دقیقه‌ای به تمرین استقلال آمد.


* حدود 50 هوادار از نزدیک نظاره‌گر تمرین استقلال بودند. هواداران استقلال در خصوص دیدار با العین صحبت می‌کردند و معتقد بودند که استقلال یکی از قوی‌ترین تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا را شکست داده است.


* آرش برهانی که از سوی فدراسیون فوتبال 3 جلسه از حضور در بازی‌های استقلال محروم است امروز در محل تمرین حضور داشت اما تمرین نکرد. برهانی بعد از 40 دقیقه کمپ ناصر حجازی را ترک کرد.


* در حالی که همه بازیکنان لباس یکسان داشتند حسن اشجاری با لباس زرد رنگ متمایز از سایر بازیکنان بود.


* دقایقی از تمرین برای بانوان آزاد بود و آنها با حضور در زمین چمن مصنوعی پشت زمین اصلی تمرین را نگاه کردند.


* خسرو حیدری که از مصدومیت جزئی رنج می‌برد از سوی پزشکان مورد تست قرار گرفت طبق گفته پزشک استقلال وضعیت حیدری برای دیدار مقابل نفت تهران پس از انجام تست بدنی مشخص می‌شود. البته حیدری تمرینات خود را کنار بازیکنان بدون مشکل انجام داد.


* انجام کارهای سرعتی، پاسکاری‌های کوتاه و بلند، ارسال از جناحین، زدن شوت به سمت دروازه و ارسال از کناره‌ها مراحل تمرین استقلال را تشکیل می‌داد. امیر قلعه‌نویی روی تمرینات نظارت مستقیم داشت و هر چند لحظه یک بار نکاتی را به بازیکنان گوشزد می‌کرد.


* در دقایق پایانی تمرین امیر قلعه‌نویی با نشستن روی صندلی از کنار زمین کار بازیکنان را زیر نظر داشت.


استقلال در آخرین دیدار خود در سال 91 روز دوشنبه در هفته‌ سی‌ام لیگ‌برتر به مصاف نفت تهران خواهد رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها