کد خبر: ۱۲۲۰۷۹
زمان انتشار: ۱۳:۳۱     ۰۴ فروردين ۱۳۹۲
نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس با اشاره به شعار حماسه سیاسی و اقتصادی، این موضوع را شاخص مهمی برای سنجش توسعه کشور از این دو جنبه عنوان کرد.

امید کریمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با یادآوری برگزاری دو انتخابات به صورت همزمان در سال‌جاری اظهار داشت: میزان موفقیت در برگزاری و حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات ملاک خوبی برای برآورد میزان توسعه کشور از بعد سیاسی است.

وی با تأکید بر این‌که طی چند سال اخیر همواره شعارهای اقتصادی از سوی رهبر انقلاب اعلام شده است، خاطر نشان کرد: در شعار امسال علاوه بر توجه به مسئله اقتصاد کشور الزام دیگری هم به آن افزوده شده و آن تحقق حماسه سیاسی است.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که یکی از معیارهای مهم در راستای توسعه اقتصادی جوامع بحث توسعه سیاسی است، تصریح کرد: دستیابی به بلوغ سیاسی زمینه‌ساز حضور قدرتمندانه و در عین حال آگاهانه در سطح داخلی و بین‌المللی است.

کریمیان با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در سال 92، آن را مظهر مردم‌سالاری دینی و اجتماعی در جامعه دانست و افزود: در نظام اسلامی ایران بر برگزاری انتخاباتی سالم تأکید شده است.

وی با ذکر این‌که حضور فعال نامزدها همراه با داشتن اهداف و برنامه‌های واقع‌بینانه به سود کشور است، خاطرنشان کرد: هر چه برنامه‌ریزی‌ها مطلوب‌تر باشد بخش اقتصادی هم موفق‌تر خواهد بود.

نماینده مردم مریوان و سروآباد با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیرامون آزادی شرکت در انتخابات برای تمام جریان‌ها، اظهار داشت: این مسئله بیانگر یک نوع اعلام عمومی به منظور حضور افرادی است که توانایی و اراده لازم برای رفع نقاط ضعف و استمرار حرکت رو به جلوی کشور را دارند.

کریمیان با ابراز خوش‌بینی نسبت به تحقق شعار حماسه سیاسی و اقتصادی تصریح کرد: حضور پرشور و دشمن‌شکنانه ملت در این مسیر رکن اساسی و واجب است.

وی در خصوص ارزیابی میزان موفقیت دولت دهم در تحقق شعار سال 91 اظهار داشت: عدم توفیق کامل در این زمینه به مشکلات خارجی و داخلی مرتبط بود.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی یکی از عوامل تأثیرگذار بیرونی را وجود تحریم‌های شدید و ناجوانمردانه غربی‌ها علیه ملت و نظام عنوان کرد و گفت: همین نکته موجب شد تا ابزارهای لازم برای برقراری ارتباط با کشورهای خارجی فراهم نشود.

به گفته وی، موانع موجود بر سر راه تأمین نیازمندی‌ها از طریق فروش نفت ایران و همچنین تحریم‌‌های بانکی اعمال شده دست به دست هم داد تا از جنبه خارجی در تحقق کامل شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تا حدی ناکام باشیم.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی در پایان ابراز امیدواری کرد که در سال جدید تمام مسئولان با همکاری مردم در راستای تحقق اهداف شعار سال عمل کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها